vietpowa91 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg synes loggføring av treningsprogram her i Fitnessbloggen er ganske grei, men savner å ha en skikkelig dagbok som jeg kan notere mens jeg trener. Jeg bruker vanligvis en blank notatbok der jeg noterer dato, øvelse og intesitet, dette blir for rotete etterhvert på grunn av boka er litt lita. Er det noen som har en fin metode å loggføre i notatblokk på? Eller bruker en eller annen type "ferdig"-skrevet dagbok som fungerer? Ser f.eks at proteinfabrikken har denne typen: http://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/Filmer-B%C3%B8ker/Treningsdagbok-for-Menn-Proteinfabrikken-21960-p0000014515#.VA8me_l_tHU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Andreas Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg bruker fitnotes på mobilen. Kan anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prebbbbbb Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Hva med større blokk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vietpowa91 Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Hva med større blokk? Bruker a5 str. på blokk nå. A3 blir upraktisk. Men håpet på kanskje tips eller bilde av en blokk på hvordan andre noterer så jeg kan følge "oppskrift" Jeg bruker fitnotes på mobilen. Kan anbefales. Skal undersøke den med én gang Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikko21 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Webcoaching.no har en fin loggbok funksjon, koster vell en hundrings i måneden, men da får du full statestikk og graf tror jeg. vietpowa91 og Sigvar Garfors 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 jeg gjør det enkelt å fører det opp i notatblokken på mobilen: Blenda, vietpowa91 og rudboy 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interbellum Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Bruker excel og post it-lapper. Selve loggboka er i excel, og jeg skriver ned arbeidssettene til dagens økt på en post it før trening. AMRAP-sett og eventuelle endringer noteres på lappen underveis, for så å føres inn i excel etter trening. vietpowa91 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Fitocracy er et absolutt godkjent alternativ, med mindre du driver med veldig styrkeløftrettet, da vil nok trainingblog være bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.