Rgndlai Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Heei ! Skal på fjelltur i tre dager nå. skal gå fra hytte til hytte og lurer på om noen har noen sunne tips til mat og snacks jeg kan ha med? Har ikkje tilgang til strøm på dagen bare når vi er på hytten, så det må være noe jeg lett kan ta med meg. Og har noen tips til sunn snacks som er bra å ha med seg på fjelltur ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Nøtter og tørka frukt Knekkebrød+pålegg som holder seg (hermetikk; fisk, peanøttsmør, smøreoster, syltetøy) Havregryn (kok opp med vann. Tilsett evt proteinpulver,syltetøy eller nøttesmør for smak) Pasta/ris til middag? (Evt med hermetisk tunfisk eller bogskinke/kylling) Polarbrød! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rgndlai Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Takk! Har lagd en nøttemix av mandler, hasselnøtter, rosiner, aprikoser og tranebær! =D Har også kjøpt inn noen frokost brix som jeg tenkte å ta med + makrell i tomat, skinke & kaviar! =) Hvilken sjokolade bør jeg velge ? Noen sunnere enn andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ta den du liker best! Sjokolader bør ikke sammenliknes baser på (u)sunnhet ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian_B Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Spekemat av alle slag. Velger du en skikkelig fet spekepølse får man i bøtter og spann. God mat, og masse kalorier i forhold til vekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 tørrfisk, real turmat, havregrøt (ferdig på poser- tilsettes bare varmt vann), dadler, fiken, energibarer (elsker den med havregryn fra Maxim, litt tungtygd da), toroposer, sæterrømme, bacon, egg, smør.. Salt og pepper, ketchup og kaffe. Liker å tenke vekt på tur, så all mat må være tørrest mulig og veie minst mulig. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steffen! Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 er porsjonspakkene med havregrøt tilsatt melkepulver? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.