Gå til innhold

Hvem er på konkurransediett for kroppsbygging/fitness til våren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den ser faktisk ikke noe annerledes ut. Man starter på et gitt energiinntak og kutter gradvis. Dette mikser man sammen med styrke- og utholdenhetstrening.

Hvordan ser konkurransedietten din ut? (nysjerrig :) )

Frokost M1 : Havregyn + shake / Biff og nøtter

M2: Kylling, ris, grønnsaker

M3: Torsk, ris, grønnsaker

M4: Tors, ris, grønnsaker

Før trening: BCAA

Etter trening: Shake og rosiner

M5: Tunfisk/biff, brokkoli, løk

M6: Shake

+ en del kosttilskudd ;)

Har så smått begynt, men ganske komfortabelt enda. Ligger på omlag 1800 kcal, føler jeg spiser hele tiden :)

Høres bra ut! Hva skal du konkurrere i? :) Føler at jeg spiser hele tiden jeg også, hehe. Ikke alltid like lett å spise hver 3 time når man er på jobb ;)

Kan legge ut min også:

F: havregryn + protein

M1: Biffstrimler + 1 eple

M2: Kjøtt (kalkun, svin, torsk, sei, kylling e.l.) og grønnsaker

M3: 1 Skyr

M4: Kjøtt og grønnsaker

E.trening: Protein, rosiner og 1 eple

M5: Cottage cheese og bær

God og mett :)

Høres bra ut! Hva skal du konkurrere i? :) Føler at jeg spiser hele tiden jeg også, hehe. Ikke alltid like lett å spise hver 3 time når man er på jobb ;)

Bf til høsten. Hva med deg? :)

Kara på jobb er imponert, sier at hadde de ikke sett all maten jeg spiser, ville de ikke trodd det. Så gjør vel noe riktig da :p

Kan legge ut min også:

F: havregryn + protein

M1: Biffstrimler + 1 eple

M2: Kjøtt (kalkun, svin, torsk, sei, kylling e.l.) og grønnsaker

M3: 1 Skyr

M4: Kjøtt og grønnsaker

E.trening: Protein, rosiner og 1 eple

M5: Cottage cheese og bær

God og mett :)

Ser bra ut :)

Jeg savner cottage cheese, det er det beste jeg vet!

Annonse

Bf til høsten. Hva med deg? :)

Kara på jobb er imponert, sier at hadde de ikke sett all maten jeg spiser, ville de ikke trodd det. Så gjør vel noe riktig da :p

Skal stille i AF til våren :)

Hehe hører det samme jeg også :p Men jeg må spørre, hvorfor har du så lite karbs?

Hvorfor har du ikke med den da? Så kos med cc med varme bær oppå, i sofakroken etter endt trening..:)

Har ikke melkeprodukter i dietten, hvorfor må du spørre coachen min ;) Jeg får helt sikkert CC som et spisemåltid en dag :)

Syns du det da? Har havregrøten på morningen, og 3-400 g i frukt og bær utover dagen.

Hadde 20 gr ris til middagsmåltidet tidligere, men bare prakk å lage til så lite :)

Ja, da kanskje det ikke er så lite likevel :) Så bare så lite ut når det ikke sto ris på planen, hihi :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...