Lilli33 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Puttet jeg denne tråden på feil sted, tro? I tilfelle, beklager jeg det. For meg er den fitnessrelatert, da det er den veien jeg ønsker å gå. Jeg kan ikke være den eneste på dette forumet som ikke ser FANTASTISK ut og har lyter..? Jeg har trent ganske hardt i fire mnd. nå, etter å ha vært meget inaktiv i fire år. Jeg trente mye før og har merket stor endring på kroppen i disse mnd. Det jeg har vanskelig med, er at etter tre fødsler, henger magen og det får jeg ikke trent bort. Det skal sies at jeg har trent magen MEGET lite disse mnd., nettopp fordi at jo mer jeg trener den, jo mer henger "daukjøttet." Jeg har ikke mistet særlig vekt ( jeg løfter vekter for å større muskler) og vet at hvis jeg går ned, vil henget bli enda større.. Jeg har vært hos kirurg på sykehuset og fått avslag på dekning av operasjon, da han så på det som "etisk" og ikke "medisinsk." Han sa at det er sånn man gjerne ser ut etter tre fødsler og at jeg tross alt ser veldig bra ut.. Jeg syns det er ille at jeg må få sopp eller eksem under henget først, for å få dekket operasjon. Går jeg ned i vekt, vil jo henget bli verre og de plagene vil sannsynlig komme.. Æsj.!!! Be meg gjerne om å betale operasjon selv og slutte å sutre, men jeg syns det er trist at plagene må være så ille som sopp og eksem før man får operasjon. Det er UANSETT svært usexy med hengemage.. Spesielt når den ikke passer til resten av kroppen.... Jeg har ikke psykiske plager og syns ikke synd på meg selv. Jeg er ikke overfladisk og jeg mener at personlighet går foran kropp. Men ærlig talt, jeg har ikke mye lyst til å kle meg naken og være intim. ( Jeg er alene, så det er greitt for nå, men jeg ønsker å trene meg opp og vil aldri kunne konkurrere på scenen med en sånn mage.....) Jeg vet at noen kvinner som har vært gravide, spiser seg opp for å få høy nok BMI til å få dekket slankeoperasjon....... Så jeg syns det er skikkelig kjipt........ Hva har dere andre gjort, hvis det finnes flere som meg? Ville vise kontrasten mellom foran og bak... SKREKK og GRU for å tørre å legge ut magebildene!!..... [ATTACH=full]144172[/ATTACH][ATTACH=full]144168[/ATTACH][ATTACH=full]144167[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aequitas Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Ser relativt likt ut som min mage, det der... Og jeg føler med deg! Jeg plages også litt med at det er akkurat den detaljen som skal ødelegge for inntrykket når det kommer til stykket... Så jeg følger her, og ser om noen har noe konstruktivt å komme meg :-p Jeg har for så vidt slått meg til ro med at jeg må ta årene til hjelp, og håpe det trekker seg sammen av seg selv, men det hadde ikkeg jort noe om det fantes en annen måte heller Lilli33 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/#findComment-1026129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilli33 Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Ser relativt likt ut som min mage, det der... Og jeg føler med deg! Jeg plages også litt med at det er akkurat den detaljen som skal ødelegge for inntrykket når det kommer til stykket... Så jeg følger her, og ser om noen har noe konstruktivt å komme meg :-p Jeg har for så vidt slått meg til ro med at jeg må ta årene til hjelp, og håpe det trekker seg sammen av seg selv, men det hadde ikkeg jort noe om det fantes en annen måte heller Håper det ordner seg for deg. Det er 9 og et halvt år siden min siste fødsel, så jeg har gitt opp håpet om at det vil trekke seg sammen.................... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/#findComment-1026136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesen Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Helt ærlig så synes jeg ikke det der var så ille. Skjønner meget godt at du ikke får bukplastikk dekket. Jeg synes faktisk du ser ganske bra ut etter 3 fødsler og 4 ÅR (!) innaktivitet. 4 mnd trening er ikke lenge, det blir nok noe bedre med tiden som aequitas sier. Lilli33, timich, malenesofie og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/#findComment-1026137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilli33 Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Helt ærlig så synes jeg ikke det der var så ille. Skjønner meget godt at du ikke får bukplastikk dekket. Jeg synes faktisk du ser ganske bra ut etter 3 fødsler og 4 ÅR (!) innaktivitet. 4 mnd trening er ikke lenge, det blir nok noe bedre med tiden som aequitas sier. Tusen takk, det var jo veldig snilt sagt. Likevel, når jeg ser hvordan resten av kroppen strammer seg og musklene vokser, er det ganske fortvilende at det disser når jeg går og magen alltid henger utenfor buksekantene.... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/#findComment-1026138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Tusen takk, det var jo veldig snilt sagt. Likevel, når jeg ser hvordan resten av kroppen strammer seg og musklene vokser, er det ganske fortvilende at det disser når jeg går og magen alltid henger utenfor buksekantene.... Om resten av kroppen strammer seg vil magen gjøre det med tid også. Tenk så enkelt som at der det er mest å stramme, vil det ta lengst tid. Betyr ikke derimot at det er uoppnåelig. Vær flink å ta formbilder og dokumentere dato slik at du kan se fremgang. Det er utrolig hva som går med tid, men det handler om tolmodighet. Du ser veldig bra ut. Det er bare å stå på videre. Er ikke alle som kan vise til kroppen der etter 3 fødsler. :happy: Lilli33 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/#findComment-1026146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilli33 Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Om resten av kroppen strammer seg vil magen gjøre det med tid også. Tenk så enkelt som at der det er mest å stramme, vil det ta lengst tid. Betyr ikke derimot at det er uoppnåelig. Vær flink å ta formbilder og dokumentere dato slik at du kan se fremgang. Det er utrolig hva som går med tid, men det handler om tolmodighet. Du ser veldig bra ut. Det er bare å stå på videre. Er ikke alle som kan vise til kroppen der etter 3 fødsler. :happy: Føler meg litt dum nå... Jeg har trent i mange år tidligere og magen har alltid forblitt stygg, så jeg har liten tro på at det vil endre seg. Men jeg skal legge meg i hardtrening på det punktet og oppdatere HVIS det skulle skje et mirakel... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/#findComment-1026149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Føler meg litt dum nå... Jeg har trent i mange år tidligere og magen har alltid forblitt stygg, så jeg har liten tro på at det vil endre seg. Men jeg skal legge meg i hardtrening på det punktet og oppdatere HVIS det skulle skje et mirakel... Be meg gjerne om å betale operasjon selv og slutte å sutre De fleste anbefaler jo operasjon for å bli kvitt overflødig hud. Noe vil gå tilbake, men er ikke sikkert at alt lar seg stramme opp. Avhengig av hvor mye og hvor elastisk huden din er. Det er veldig individuelt, og faktorer som røyking, soling og diverse kan innvirke. Er bare når du vinkler det sånn er det vanskelig å si "Sorry, drit i treningen og hopp under kniven". Jeg tipper at alternativene er operasjon eller masse tolmodighet. Det er nok ingen mirakelkur for dette. Jeg skyter ett skudd i blinde.. kanskje TEW har noe å si på temaet? Lilli33 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/#findComment-1026161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilli33 Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 De fleste anbefaler jo operasjon for å bli kvitt overflødig hud. Noe vil gå tilbake, men er ikke sikkert at alt lar seg stramme opp. Avhengig av hvor mye og hvor elastisk huden din er. Det er veldig individuelt, og faktorer som røyking, soling og diverse kan innvirke. Er bare når du vinkler det sånn er det vanskelig å si "Sorry, drit i treningen og hopp under kniven". Jeg tipper at alternativene er operasjon eller masse tolmodighet. Det er nok ingen mirakelkur for dette. Jeg skyter ett skudd i blinde.. kanskje TEW har noe å si på temaet? Haha, jeg skjønner, men her er det virkelig ikke snakk om å ikke trene... Jeg får smøre meg med mer tålmodighet, da og se hva som skjer. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/#findComment-1026185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuon Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Støtter resten som sier keep up the good work! Og blir du ikke fornøyd er det jo i så fall snakk om prioritering, du står jo fritt til å dekke det selv om du ønsker å få gjort en bukplastikk til slutt. Jeg må vel innrømme at jeg syns det er helt i orden at skattepengene våre blir brukt til å betale for litt mer livreddende inngrep enn det der. Du ser tipp topp ut! Tenk på hva et helsevesen som tilbyr sånt gratis faktisk ville kostet oss (grøss og gru). vesen, Tomla og Lilli33 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/#findComment-1027034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truls Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg er helt enig med deg Lilli33. Hadde litt mer mageheng enn deg, ut ifra bildene å dømme. Legen sa til meg også at siden jeg ikke hadde noen fysiske plager med det så fikk jeg ikke dekket det. Han mente det var kosmetisk grunnlag for å ta operasjonen. Jeg ble selvfølgelig utrolig lei meg...Men hadde vist helt siden jeg var ferdig å gå ned i vekt at en slik operasjon var helt NØDVENDIG. Var vel gått ned 34kg'ish, og magen min var ikke noe pen å se på. Det er forferdelig irriterende. Omtrent som en stor ketchup flekk på 17 mai skjorta. Så jeg punga ut 28 000,- fra min egen, fattige, studentlomme hos en privatklinikk, 30 April 2012. Dette var 2 år siden, tok den minibukplastikk operasjonen. Det er det smarteste valget jeg har tatt. Sluttresultatet var ikke så bra som jeg hadde trodd, men det var MYE bedre. Og jeg har fortsatt med knallhard trening og sunt kosthold siden den gang og resultatet idag er blitt ufattelig mye bedre enn det var! Så poenget mitt er, ikke nøl med operasjon om det plager deg. Det koster endel. Men dette er noe du bør ta deg råd til, for din egen del! Lilli33 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/30103-mage-mageheng-mageplastikk-bodyfitness/#findComment-1027055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.