Gå til innhold

Søker anbefalinger


Anbefalte innlegg

Tjohei!

Da har jeg bestemt meg for å virkelig få ordnet opp i kostholdet. Har prøvd ut forskjellig, og leser så uendelige forskjellige meninger her og der. Har dermed kommet til konklusjon om å få lagd meg skikkelig matplan som gjelder for min kropp og mine mål.

Er det noen her som kan anbefale noen som er flinke til dette? I Oslo området. Evt hvor mye koster det?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Therese !! Uten tvil. Hun jobber med alle og er utrolig flink til å sette opp prg som passer den enkelte. Om du vil i sceneform, bare vil helsen godt, har en skade du vil reparere eller driver med prestasjonsidrett! Fantastisk flink og jordnær jente. Jeg er så fornøyd og ville ikke byttet henne ut mot noen! Å bygge opp tillit mellom kunde og coach er en utrolig viktig del av prosessen, noe Therese er veldig flink til. Hun er god å snakke med om alt, ikke bare selve treningen/kostholdet, men også om den psyken og mentaliteten som hører med i gamet. Det at hun i tillegg innehar den evnen at hun interesserer seg for deg som person, er nysjerrig, oppriktig og vil deg alt godt gjør henne gull verdt. Jeg personlig har aldri følt meg bedre fysisk, prestert bedre, vært så sterk psykisk og lært så mye om meg selv som etter at jeg kontaktet Therese. Om du vil deg selv godt anbefaler jeg virkelig at du hører med henne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...