Gå til innhold

Thereseops

Medlemmer
  • Innholdsteller

    32
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Thereseops

  1. Jeg vil si jeg har en aktiv hverdag da, med 3 t dans hver dag og ellers mye gåing. Ja den første uken på den dietten så var jeg dausulten. Men det vil jeg tro er sånn som skjer når man begynner på diett, før det blir en vane, og kroppen blir vant med det. Jeg fikk som sagt et helt vanvittig søtsug som jeg aldri har kjent makan til før og jeg følte jeg ble så rar i tankengangen, ikke meg selv lengre. Vanskelig å forklare Det ente ikke bra og jeg gikk over til å spise vanlig igjen :/ Tror ikke biorytme var noe for meg. Nå har jeg derimot begynt på en ny diett som jeg har gått på i 3 uker og det
  2. Peiser 30 g havregryn med 2 dl vann inn i mikroen, til det blir grøt. Blander deretter 25 g sjokolade proteinpulver i, tar 10 hakkede mandler i, drysser over kanel og sukrin. Syyykt godt!
  3. 163 cm, 61 kg.. Flaut, men så lenge fettet forsvinner og musklene blir bygd så bryr jeg meg ikke om hva vekta havner
  4. Det er sant! Ja prøver jo å holde det så sunt jeg kan. Men problemet er vell at cravingsen er så stor at det gir seg ikke med det første og da går jeg lett og fort over kcal inntaket uansett om det er sunt. Men takk for tips! Skal prøve ut masse godt her, istedet for dritmat
  5. Tusen takk for svar alle sammen! Kjempe glad for å få tips og hjelp. Skal teste dette ut og se om det skjer noen endringer. Det er sant som du sier Inger-Lise, jeg har allerede merket god fremgang på kroppen, noe jeg er fornøyd med. Er bare det at man vil ha resultater kjapt. Men er vell viktigst at hodet følger med kroppen, så man ikke går på en smell
  6. Aha, skjønner greia. Ser bare ikke helt hvordan jeg skal komme meg ut av det! Uten å ødelegge alt. Fat Attack for 60 kg. Nei, det er sant. Alle er jo forskjellige. Okei, får prøve å øke matinntaket noe. Testet denne matplanen ut på tre uker litt tidligere, og da var det på akkurat samme viset. Hold på å gå på veggen! Nå har jeg begynt på nytt og merker at det er samme. Når det allerede er slik etter bare en uke så kan jeg ikke se for meg at jeg skal klare 12 uker.
  7. Okei. Ser den! Så det er helt greit å eks putte inn et ekstra "middagsmåltid"?
  8. Ja, det synes jeg og. Planen er lagt opp for å trene 4 ganger i uken. Men jeg elsker trening! Så vanskelig å kutte ned på dét. Men tar meg derfor litt ekstra mat imellom hvis jeg er sulten som proteinbar, knekkebrød eller frukt. Nei, ifølge planlen så er middagen frokost
  9. Etter jeg begynte på Silje Marielas matplan, så har jeg fått et vanvittig søtsug og cravings på noe hele tiden. Dette er veldig uvant siden jeg ikke er en veldig godteri person. Prøver alt jeg kan for å ikke skli ut med å heller spise sunne ting som nøtter og gele av gelatin. Men hva kommer dette egentlig av og hva kan jeg spise for å dempe dette? Slik spiser jeg; Frokost; Kjøtt,salat, avokado, omega 3 Lunsj; 3 egg, 3 knekkebrød Mellom; En skyr/ cottage cheese med mandler Etter trening; Proteinshake, en frukt/2 riskaker Kvelds; 100 g havregryn m/proteinpulver Evt
  10. Takk for det! men har lest hele Har prøvd å lage plan selv, men virker ikke til å fungere. Det vanskeligste er vell å vite hvor mye man skal ha av hver "matsort", og hvor mye hver matsort egenlig inneholder av div, osv
  11. Noen som anbefaler en tatovør i magaluf? Og ja, vet at det kanskje er best å ta i Norge. Men har tatt i utlandet før og er kjempe fornøyd. Man skjekker jo alltids ut tatovøren og plassen før man gjør noe som helst.
  12. Tjohei! Da har jeg bestemt meg for å virkelig få ordnet opp i kostholdet. Har prøvd ut forskjellig, og leser så uendelige forskjellige meninger her og der. Har dermed kommet til konklusjon om å få lagd meg skikkelig matplan som gjelder for min kropp og mine mål. Er det noen her som kan anbefale noen som er flinke til dette? I Oslo området. Evt hvor mye koster det?
  13. Ja, det er sant! Er vell bare jeg som føler jeg har trent i evigheter uten mye resultater, men 2 mnd er jo ikke all verden. Ja, føler jeg har greit overskudd. Jeg utnytter tiden min veldig godt, er så og si på farten hele tiden Greit humør. Vekten har stått så og si helt stille, gått opp 1 kilo etter jeg begynte å trene. Sterkere har jeg blitt, uten tvil Så får bare se om en mnd tid om dette kostholdet fungerer!
  14. Ja, skal ligge på rundt 1800 kcal om dagen. Og tror jeg gjør det nå Man skulle ikke tro det, med den fettprosenten jeg har men.. Jeg elsker å løfte tungt og å få muskler. Men akkurat nå er det nesten slik at jeg ønsker å fjerne fettet, uansett om muskelmassen stryker med.
  15. 163 cm høy, 22 år , 59 kilo . Fettprosent på 24. Bare for å legge til det ;p
  16. Det høres kanskje mye ut, men jeg studerer dans ved Norges dansehøyskole, også trener jeg utenom det. Så egentlig er det bare blitt en vanesak. Er derimot rart at resultatene ikke kommer fortere enn det gjør når det er såpass mye trening. Hmm Men begynte med hard trening på gymmet først 1 april, så kan vell ikke forvente all verdens. Noe har skjedd, men fettprosenten er og forblir steinhard! Nekter å slippe Spiser mye av det samme, så en vanlig dag er slik: Frokost- havregryn m/litt musli og proteinpulver Mellom- Gresk Yoghurt/2 egg og 3 knekkebrød m/kaviar Lunsj- Cottage cheese m/b
  17. Hehe, faren ville vært å ikke oppnå det resultatet man ønsker. Takk for fint svar! Trener styrke minimum 5 dager i uken og ellers dans 5 dager i uken. Har derfor tatt inn cardio nå for å få ned den djevel fettprosenten. Så tenkte bare på om det var unødvendige kalorier i en proteinshake, om det heller er bedre å bare droppe den på cardio dager
  18. Hei! Spørsmålet er altså som i overskriften over. Er det noen fare for å ta en proteinshake etter ren cardio økt? Før og etter styrketrening er det anbefalt med mat med endel karbo og protein. Gjelder det det samme før en skikkelig hard intervall økt med cardio? hmm
  19. Jadeet, innså jeg visst! Hehe. Krysser fingrene for at dette fungerer. Det positive er jo at jeg får spise masseee mer eeelsker mat!
  20. Jeg spiste kanskje rundt 1500-1600 cal om dagen. Men fikk et veldig spark i rævva da jeg skjekka den kalkissen. Trodde nesten ikke det var sant! Fordi jeg er så vant med spise når jeg er sulten, og trodde det ikke var nødvendig med mer. Nå har jeg derimot skjønt at dette ikke fungerer overhode, og ordnet opp i kostholdet. Føler likevel at jeg spiser way to much nå! Men får bare prøve det en stund fremover å se hvordan det går.
  21. Ja, skjønner. Får ta et heftig oppgjør med kostholdet!
  22. Ja, det virker jo logisk da. Og spise sundt, ha et kaloriunderskudd og trene masse. Men tydeligvis ikke så lett nei
  23. Synes bare det høres merkelig ut. Spiser når jeg er sulten jeg, så blir rundt 6 måltider om dagen. Går aldri sulten. Men det er kanskje for lite. Har lagt ut et innlegg der jeg har skrevet hva jeg spiser i løpet av en dag. Kanskje du kan se over? Viiirkelig frustrert, når jeg så iinderlig vil se fremgang! :/ Takk for svar!
×
×
  • Opprett ny...