Gå til innhold

Skinny tea


MLarsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en te-elsker, og har fundert på om jeg også kan bruke denne "egenskapen" til noe litt mer fornuftig. Har lenge både hørt og sett resultater hos andre etter forskjellige detox teer. Blant annet er "Skinny tea" fra Healthy Herb Tea en av de mest populære. Formålet mitt med en skinny te vil være å stramme opp, i kombinasjon med et riktig kosthold og trening.

Er det noen her inne som har prøvd noen form for slik urtete? Eller kanskje dere bare har noen tanker rundt dette?

(fant ingen tidligere tråder om dette, men om dere vet om noen kan dere gjerne linke dit) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten at jeg har særlig peiling på te er vel effekten av den i kostholdsperspektiv rimelig begrenset.

Alt vil stramme deg opp, i kombinasjon med riktig kosthold og trening. Hvorfor tror du alltid dette står på pakken?

Te er vel riktignok vanndrivende i store mengder, så den vil vel til en viss grad kunne dehydrere deg og gjøre deg bittelitt mer markert i en liten periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg har særlig peiling på te er vel effekten av den i kostholdsperspektiv rimelig begrenset.

Alt vil stramme deg opp, i kombinasjon med riktig kosthold og trening. Hvorfor tror du alltid dette står på pakken?

Te er vel riktignok vanndrivende i store mengder, så den vil vel til en viss grad kunne dehydrere deg og gjøre deg bittelitt mer markert i en liten periode.

Altså; koffein/tein er kanskje vanndrivende, men da te/kaffe er noenogfemognitti prosent vann, får man faktisk i seg vesentlig mer vann enn det som blir fordrevet;)

Back on topic; hadde det vært så lett som å drikke te for å bli slank og sexy, hadde ingen noensinne giddet å trene. Det har ingenting for seg, bruk heller pengene dine på mer effektive tiltak (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste teen jeg har prøvd var Herbal Slimming Tea fra Iherb. Og den skal jeg aldri prøve igjen! 24 timer hvor jeg ikke kunne gå ut av huset fordi jeg måtte løpe på toalettet hele tiden... Woho!

Sånn sett kan jeg fint se for meg at den lever opp til navnet ja, man blir fort slank av konstant spontandiare ja.

Men så kan man jo diskutere hvorvidt det er en særlig sunn måte å gå ned i vekt på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett kan jeg fint se for meg at den lever opp til navnet ja, man blir fort slank av konstant spontandiare ja.

Men så kan man jo diskutere hvorvidt det er en særlig sunn måte å gå ned i vekt på:)

Haha ja, jeg skjønte kjapt hvor de tok navnet sitt fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen klarer fint å rense seg selv for avfallsstoffer, så no "detox te" er bare å kaste bort penga sine... Venninna mi har prøvd utallige produkter som lover detox, vektreduskjon og lignende, og det eneste hun sitter igjen med er ribba lommebok og null ønsket resultat.

Jeg ser ikke for meg at denne teen har et mirakel ingrediens som ikke andre lignende produkter har. Hvorfor heller ikke legge om livsstilen til bedre kosthold og regelmessig trening, og være stolt over kroppen din du har jobbet så hardt for ?

Tuuuuuuusen ganger bedre enn te ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...