Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ganske vanskelig å si, da forbrenning avhenger av mange faktorer. Prøv å legge deg på et vilkårlig nivå, 1800-2000 kcal om dagen og se hvordan kroppen svarer? Hvis du går ned er det for lite,går du opp er det for mye:)

Synsing fra min side, men jeg tror 2000kcal umulig kan være for langt unna.

Det er ganske vanskelig å si, da forbrenning avhenger av mange faktorer. Prøv å legge deg på et vilkårlig nivå, 1800-2000 kcal om dagen og se hvordan kroppen svarer? Hvis du går ned er det for lite,går du opp er det for mye:)

Synsing fra min side, men jeg tror 2000kcal umulig kan være for langt unna.

Føler selv at jeg må spise lite for å gå ned i vekt. Selv på 1400 kalorier pr dag, så har ikke vekta endret seg noe særlig, så synes det er vanskelig. Tror 2000 kalorier er altfor mye for meg, eller det følest iallefall sånn. Men takk for svar. :)

Føler selv at jeg må spise lite for å gå ned i vekt. Selv på 1400 kalorier pr dag, så har ikke vekta endret seg noe særlig, så synes det er vanskelig. Tror 2000 kalorier er altfor mye for meg, eller det følest iallefall sånn. Men takk for svar. :)

Vel, med hensyn til vektnedgang blir saken en litt annen.

Kroppen er ikke skrudd sammen sånn at den vil prioritere at du går ned i vekt, foran å holde deg i live.

Spiser du for lite over for lang tid, så skrur den fettforbrenning og slankegreier ned til lavest mulig gir,da den synes stabil hjerterytme, puls,blodtrykk og andre sånne kjedelige greier er viktigere enn bikini-bridge eller at du passer inn i klær av størrelse XXXS.

Jeg vil anstendig oppfordre deg til å øke mengden energi du får i deg per dag. Jeg vil DEFINITIVT ikke oppfordre deg til å gå enda lenger ned i vekt, 50kg på 165cm høres allerede mer enn slankt nok ut for min smak.

Annonse

Teller ikke kalorier, men liker å vite hvor mye jeg faktisk forbrenner på en dag. Har komt frem til at jeg forbrenner ca 1700-1800 kalorier de dagene jeg jobber? Eller er dette for lite? Nei vil ikke gå ned mer i vekt, og har heller ikke tenkt til det. :)

Åååhh, hør på aurelius.

Er en grunn for at vekta di ikke endrer seg på 1400kcsl hver dag, du er laget for overlevelse, hadde en skikkelig stor voksen man før i tiden, som forbrent og spiste over 4000kcal hver dag, fortsatt å ha så høy forbrenning, når han plutselig bare fikk 1000kcal den dagen, hadde han død iløprt av noen få dager.

Hvis du sykler 4-7mil hver dag vil det da deg uendelig lang tid.

Lamme norton gikk igjennom en studie hvor han snakket om hvordan overdreven cardio ødela forbrenningsanlegg helt, spesielt på kaloriunderskudd.

Langvarig og fungerende vektnedgamg må følge ttt prinsippet, ting tar tid, hvis du starter uten å gjøre noe cardio i det hele tatt, og ligger 100kcal under forbrenningsanlegg din hver dag, når du da når et platået kan du senke litt til, etterhvert legger du til litt cardio, ikke over 20-40min, og enda mindre i begynnelsen, hver gang du når et platå, helt til du er hvor du vil være.

For la oss si at du ikke spiser mer enn 600 kcal, og sykler 7mil hver dag. ( eksempel)

Du går mye ned i begynnelsen, men etterhvert stopper du opp, og hva skal du gjøre da? 20mil og 200kcal?

(Fra en annen tråd)

Ok, ser det er mange som "angriper" meg nå. Skjønner at jeg spiser for lite. Hvor mange kalorier anbefaler du meg å spise, de dagene jeg jobber sånn ca? og de dagene jeg bare holder meg hjemme. Takk for svar, setter stor pris på det. :happy:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...