Gå til innhold

Fitnessbloggen - eneste stedet det er FLERE brukere på lørdags kveld :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare meg som sitter inne lørdagskveld etter lørdagskveld fordi man har barn, og ikke nødvendigvis fordi man er livredd for å miste formen? Innimellom får jeg inntrykk at jeg er steingammel som 29 åring her inne..... (Da jeg var 19 satt jeg ikke inne en eneste lørdagskveld hvis jeg ikke var fryktelig sliten etter fredagskvelden)

absolutt ikkje berre deg! Her er det tre barn som sover, og eg kan ikkje hugse sist eg var på byen ein laurdagskveld..

Er det bare meg som sitter inne lørdagskveld etter lørdagskveld fordi man har barn, og ikke nødvendigvis fordi man er livredd for å miste formen? Innimellom får jeg inntrykk at jeg er steingammel som 29 åring her inne..... (Da jeg var 19 satt jeg ikke inne en eneste lørdagskveld hvis jeg ikke var fryktelig sliten etter fredagskvelden)

Jeg har ikke noen form å miste :p Men jeg liker ikke fulle folk, så det begrenser litt lørdagsaktivitetene ;)

absolutt ikkje berre deg! Her er det tre barn som sover, og eg kan ikkje hugse sist eg var på byen ein laurdagskveld..

Godt å høre at vi er fler:) Fitnessbloggen er det nye "byen", hehe:) Godt å ha noe å få tiden til å gå med mens nurket sover, og fitnessbloggen slår TV'en lett:)

Jeg sitter inne fordi jeg er midlertidlig lei av å dra ut, og vil heller føle meg fin og frisk til trening i morgen :) Er i den alderen hvor de fleste jeg kjenner helst drar ut. Er ikke snakk om å ta en lørdagskveld sammen og se en film, f.eks.

Jeg har ikke noen form å miste :p Men jeg liker ikke fulle folk, så det begrenser litt lørdagsaktivitetene ;)

Fulle folk er fryktelig slitsomme og patetiske! Trikset er å drikke seg full selv, da blir de slitsomme menneskene kule og spennende!:D

Annonse

Jeg sitter inne fordi jeg er midlertidlig lei av å dra ut, og vil heller føle meg fin og frisk til trening i morgen :) Er i den alderen hvor de fleste jeg kjenner helst drar ut. Er ikke snakk om å ta en lørdagskveld sammen og se en film, f.eks.

Fine i den alderen! :D

Ble invitert ut idag, men da måtte jeg dratt hjem til Skien og jeg var ute på torsdag så jeg sparer meg.

Godt å høre at vi er fler:) Fitnessbloggen er det nye "byen", hehe:) Godt å ha noe å få tiden til å gå med mens nurket sover, og fitnessbloggen slår TV'en lett:)

Tv er ikkje det heilt store, men den står på medan mannen spelar online sjakk, og eg planlegger neste vekes trening... Sløv gjeng her!

Fulle folk er fryktelig slitsomme og patetiske! Trikset er å drikke seg full selv, da blir de slitsomme menneskene kule og spennende!:D

haha! Jo, du sier noe der. Dessverre liker jeg ikke følelsen av å bli full. God og morsomt brisen er gøy, men skal mer til enn som så for å overse fulle mennesker :p

Kong Arthur på skjermen, slapper av, kikker litt rundt på nettaviser og innom hit....herlig lørdagskveld :)

Registrerer i avisene dog, at Marit Bjørgen's overarmer skaper debatt... *sukk* :( Synd at enkelte ikke klare å annerkjenne den enorme innsatsen denne jenta legger ned i trening og idretten sin!

La merke til armene selv, men jeg ble egentlig mer imponert. :p

Ehm, sånn forøvrig, når jeg tenker meg om kan det være fint om vi alle flytter småpraten over til chattetråden som dere finner her: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/den-store-chattetr%C3%A5den.65

Tv er ikkje det heilt store, men den står på medan mannen spelar online sjakk, og eg planlegger neste vekes trening... Sløv gjeng her!

TV som bakgrunnsstøy, mann som spiller dataspill, barn som sover og mor som planlegger treningsuka. Høres mistenkelig likt ut som her hjemme det:)

Annonse

Her er det Kong Arthur.. så skal jeg sjekke ut Game of thrones.. ingen alko, intet snop.. kun pepsi max.. men koser meg glugg ihjel likevel :D Det beste er å være i kanonform til å stikke på harrytur og trene i morra, og ikke sløse med dagene frem til sommern for så å se på vomma i juni og sutre :D

+1

Jeg følte meg brått truffet! :p

Meeeen så er jeg syk da, beste unnskyldninga!

Så må du love meg å komme deg ut en tur når du blir frisk igjen!:)

Ut-på-byen-og-drikke-seg-full-ut? :p

Skal nok ut med jentene snart (ei av de nærmeste helgene), det er avtalt siden skoleslutt :)

Føler meg gammel når jeg går fra trening og sier "nei jeg er for sliten til å gå ut" til de litt eldre folkene der når de spør... Gikk hjem og la meg, våknet nå, spiste mat og nå legger jeg meg igjen. Finner ingenting på tv!!!!!!! :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...