Gå til innhold

Østrogendominans


Sjøstjerne

Anbefalte innlegg

Hei, satt å leste et blad hvor jeg kom over en annonse til et produkt som hjalp mot Østrogen dominans. Jeg har aldri hørt om at østrogen kan bli et problem, men da jeg leste igjennom symptomene så var det mange av disse som stemte overens med meg.

Jeg lurer på om det er noen andre som sliter med dette? om det er noen som vet mer eller har fått diagnosen stil av leger?

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker ikke produktet, men trur ikke det var MoreWoman. Jeg tenkte ikke å kjøpe produktet, men etter litt google søk så fikk jeg opp ett par treff om kvinner som har fått det diagnosert og så fått resept på legemiddel, en krem.

Dette handler om sykdommen, ikke produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et problem med mange slike produkter er at de bedriver nocebisk markedsføring, og kjører på med kampanjer som treffer folk på lik linje med horoskoper.

Alle kan kjenne seg igjen i mye av det, og man føler derav at dette nødvendigvis også må gjelde en selv.

"Vondt i hodet, perioder med lite energi osv..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke det, den siste tiden har formen min nådd bunn, selv om jeg trener og spiser ren, hjemmelaget mat. Nå i det siste har jeg reagert på nesten alt av mat, magen gjør opprør og jeg orker ikke å spise, samtidig er jeg vannete og går opp i vekt. Kaldsvetter om nettene, sover dårlig og er trøtt hele tiden, selv om jeg legger meg ni og står opp sju. Så det er nok ikke "horoskop" symptomer, livskvaliteten har nådd bunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke det, den siste tiden har formen min nådd bunn, selv om jeg trener og spiser ren, hjemmelaget mat. Nå i det siste har jeg reagert på nesten alt av mat, magen gjør opprør og jeg orker ikke å spise, samtidig er jeg vannete og går opp i vekt. Kaldsvetter om nettene, sover dårlig og er trøtt hele tiden, selv om jeg legger meg ni og står opp sju. Så det er nok ikke "horoskop" symptomer, livskvaliteten har nådd bunn.

Det er ikke værre enn å dra til legen å få sjekket alle verdiene dine = )! Hormoner, stoffskifte osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke værre enn å dra til legen å få sjekket alle verdiene dine = )! Hormoner, stoffskifte osv.

Det.

Også tyder mye på at du ligger i underskudd.

Nå i det siste har jeg reagert på nesten alt av mat, magen gjør opprør og jeg orker ikke å spise, samtidig er jeg vannete og går opp i vekt. Kaldsvetter om nettene, sover dårlig og er trøtt hele tiden, selv om jeg legger meg ni og står opp sju
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå i overskudd helt til jeg begynte å reagere på alt, dermed havnet jeg jo automatisk i underskudd. Nå når jeg først orker å spise så spiser jeg ting som avokado, fet fisk og grønnsaker, har greid å holde meg på 2000kcal +/-, med enkel trim som gåtur. Har bestilt legetime til neste uke, jeg ville bare høre om det var noen som hadde fått en diagnose på noe jeg tenker kan være relevant, siden jeg fant lite om det på norske nettsider. Herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå i overskudd helt til jeg begynte å reagere på alt, dermed havnet jeg jo automatisk i underskudd. Nå når jeg først orker å spise så spiser jeg ting som avokado, fet fisk og grønnsaker, har greid å holde meg på 2000kcal +/-, med enkel trim som gåtur. Har bestilt legetime til neste uke, jeg ville bare høre om det var noen som hadde fått en diagnose på noe jeg tenker kan være relevant, siden jeg fant lite om det på norske nettsider. Herregud

Herregud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå i overskudd helt til jeg begynte å reagere på alt, dermed havnet jeg jo automatisk i underskudd. Nå når jeg først orker å spise så spiser jeg ting som avokado, fet fisk og grønnsaker, har greid å holde meg på 2000kcal +/-, med enkel trim som gåtur. Har bestilt legetime til neste uke, jeg ville bare høre om det var noen som hadde fått en diagnose på noe jeg tenker kan være relevant, siden jeg fant lite om det på norske nettsider. Herregud

Man leter ikke etter " relevante " diagnoser på internet !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...