Gå til innhold

Hvor viktig er symmetri?


Mads

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor viktig er kroppsymmetri på oss gutta, mener jentene? Da tenker jeg ikke store bein og liten overkropp eller omvendt, men heller "skjev" six-pack, utstikkende skjelett etc

Du driver ikke å fokuserer på genetiske ting du ikke har noen mulighet til å gjøre noen endringer på, vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Beklager, men dette synes jeg var en merkelig tråd. Synes du en person som har "hakkene" i magerutene skeivt seg usymmetrisk ut?

Jeg mener symmetri har med hvordan kroppsdelene harmonerer med hverandre, og at man er trent all-over!

Tro det eller ei, men jeg er faktisk enig med lars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What? Beklager, men dette synes jeg var en merkelig tråd. Synes du en person som har "hakkene" i magerutene skeivt seg usymmetrisk ut?

Jeg mener symmetri har med hvordan kroppsdelene harmonerer med hverandre, og at man er trent all-over!

Tro det eller ei, men jeg er faktisk enig med lars.

Helt enig her... Jeg mener symetrien er viktig- Men det går på harmoni og samsvær mellom overkropp / under osv -- Men ikke så mye du kan gjøre med det genetiske og visse forskjeller vil vi jo alltid ha..

Det som er usymetrisk er oldschool gutta på treninga med syltynne bein og enorm overkropp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel nokså godt bevist at symmetri er veldig viktig for hvordan utseende oppfattes. Spesielt ansiktssymmetri. Men dette er dessverre ikke noe vi kan gjøre så mye med.

Om sixpacken er ltt skjev har nok mindre å bety, de fleste er nok imponert nok over at den er der i utgangspunktet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart, er ingenting man kan gjøre med det :p var bare nysgjerrig for hvor mye det egentlig betyr for folk.

For min del betyr det null, niks og nada. Jeg kunne sikkert funnet flusst av muskelfester jeg skulle ønsket var annerledes, og bindevev kunne sikkert også vært plassert annerledes. Men siden det ikke er noe å gjøre med, så bekymrer det meg heller ikke. Og om en dame ikke ville vært sammen med meg fordi magerutene mine var litt skjeve...da hadde hun jo faktisk vist a to tørre loffskalker kan være intelligente. I forhold til henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...