Keegil Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Økonomisk teori egner seg til å studere nesten hva som helst! Jeg tror rasjonaliseringen til fyren er ganske riktig. Jeg mener imidlertid at konklusjonen hans er altfor bastant, tatt i betraktning at det i mitt hode strengt tatt ikke er noen stor forskjell på en fysisk og emosjonell ytelse og en ressurs. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28176-seri%C3%B8s-tr%C3%A5d-desperate-menn/page/4/#findComment-978291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Aner ikke lengre hva tråden egentlig handler om, men en ting er jeg skråsikker på. Desperate menn trenger mindre tid i selskap med andre desperate menn på internett, hvor de sammen prøver å forklare den verden de møter utenfor døra med det begrepsapparatet som bærer preg av bitterhet, negativitet og ofte håpløshet. Sammen klarer de å dra hverandre ned i søla slik at når de først forlater huset blir de "han sure enden av baren som ikke skjønner hvorfor ikke jentene springer han ned", der han står og forbarmer seg over den "overfladiske og urettferdige verden". Så bærer det tilbake på et internett for å fortelle om hvor dumme alle damene var, å hvor mye alle drittsekkene fikk seg damer. Uten å se sammenhengen mellom at uavhengig om de er drittsekker eller ei, noe vår desperate internettmann har stemplet de som i sjalusiens navn, så er det nettopp det at de tar kontakt, og ER nettopp ute å interagerer i den virkelige verden. Nok interaksjoner gir erfaring, selvtilitt og til slutt dame®. Punktum. Så i stedet for å "levle" i internettpenis, så burde de bruke den erfaringen de har mest av, "apply it to the streets" og for å bruke en sjargong som kanskje går hjem. "Grinde sosiale lag til man dinger...." (Til og med med en meme for å understreke hva jeg mener med å dinge...) Når det er sagt, så er det kun i eventyrene prinsen drar til prinsessa, så da får du velge, skal du være prinsen som finner prinsessa, eller skal du sitte hjemme å innbille deg at du er en hårete, småfeit, bleik og sosialt ukomfortabel liten prinsesse som finner trøst på reddit blant andre små internettprinsesser.... Så da er det bare å spenne på seg et par cojones, sette seg på hesten og oppsøke det virkelige liv. (Se, til og med en fantasytegning for å drive hjem internett-temaet) Og jeg lar Jim Wendler avslutte min post med noen sannhetsbomber: “Where performance and kicking ass are more important than how you look. Where people eat to live, not live to eat. Where trucks are pushed and sleds are pulled. Where reps and weight are counted, calories are not. Where running isn’t “cardio, it’s part of training and if you’re going to walk for your conditioning you best have something on your back or in your hands” You admit that you are not strong enough (many of us feel this way but understand that it is an ongoing process and that THIS process is important). But please DO NOT be that guy who talks about where he holds his fat or how his legs or “obliques” are fattier than they should be. Where has our gender gone? What I would prescribe for you is to get rid of all these silly, pathetic and disgusting notions of what you think a man should look like and start over. I’m going to give everyone a huge hint here: no one gives a shit what you look like. Now I’m not saying being a fat slob doesn’t raise some eyebrows in disgust, but if you kick as much ass as possible in the weight room and conditioning field AND start OWNING the fuck out of your given “sport” (you better start competing and making your training count), you will not only LOOK better but you will feel better. People are not attracted to vanity – they are attracted to confidence and passion. No one owns a room by the way they look; it’s how they carry themselves. There is so much more to this, but PLEASE don’t talk about your love handles. Talk about your passions in life, talk about how you’ve moved boulders, talk about the books you’ve read, talk about the world’s you’ve changed. You have the passion for training, start making this shit count. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28176-seri%C3%B8s-tr%C3%A5d-desperate-menn/page/4/#findComment-978296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrikWL Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 En annen vinkel mtp "supply & demand" som jeg synes er meget interessant å lese: http://www.reddit.com/r/sex/comments/20o62r/why_does_it_seem_that_people_think_women_dont/cg5htki "stormblade260" skrev: <sannhet> Jeg har faktisk ikke tenkt over det aspektet. stormblade260 har skjønt det. Veldig relatert til det han skriver: denne moren har også skjønt saker og ting: http://mammalivet.blogg.no/1393580921_ikke_fortell_min_datt.html Ojive og Stephanie F 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28176-seri%C3%B8s-tr%C3%A5d-desperate-menn/page/4/#findComment-980095 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broseidon Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Aner ikke lengre hva tråden egentlig handler om, men en ting er jeg skråsikker på. Så i stedet for å "levle" i internettpenis, så burde de bruke den erfaringen de har mest av, "apply it to the streets" og for å bruke en sjargong som kanskje går hjem. "Grinde sosiale lag til man dinger...." Yeah, i used one Fucking GIF! malenesofie, Aurelius og Ojive 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28176-seri%C3%B8s-tr%C3%A5d-desperate-menn/page/4/#findComment-980105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nurse Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Jeg vil vel legge til at det finnes bra desperate damer også.... Jepp. Men vi er bedre på å skjule det. Lilli33 og Dovendyret 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28176-seri%C3%B8s-tr%C3%A5d-desperate-menn/page/4/#findComment-980563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Banan Arne Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Og jeg lar Jim Wendler avslutte min post med noen sannhetsbomber: “Where performance and kicking ass are more important than how you look. Where people eat to live, not live to eat. Where trucks are pushed and sleds are pulled. Where reps and weight are counted, calories are not. Where running isn’t “cardio, it’s part of training and if you’re going to walk for your conditioning you best have something on your back or in your hands” You admit that you are not strong enough (many of us feel this way but understand that it is an ongoing process and that THIS process is important). But please DO NOT be that guy who talks about where he holds his fat or how his legs or “obliques” are fattier than they should be. Where has our gender gone? What I would prescribe for you is to get rid of all these silly, pathetic and disgusting notions of what you think a man should look like and start over. I’m going to give everyone a huge hint here: no one gives a shit what you look like. Now I’m not saying being a fat slob doesn’t raise some eyebrows in disgust, but if you kick as much ass as possible in the weight room and conditioning field AND start OWNING the fuck out of your given “sport” (you better start competing and making your training count), you will not only LOOK better but you will feel better. People are not attracted to vanity – they are attracted to confidence and passion. No one owns a room by the way they look; it’s how they carry themselves. There is so much more to this, but PLEASE don’t talk about your love handles. Talk about your passions in life, talk about how you’ve moved boulders, talk about the books you’ve read, talk about the world’s you’ve changed. You have the passion for training, start making this shit count. Fantastisk sagt! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28176-seri%C3%B8s-tr%C3%A5d-desperate-menn/page/4/#findComment-981186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.