Gå til innhold

Konstant pump (også på hviledag) og hypersensitivitet


dsrdr

Anbefalte innlegg

Trener styrke fire dager i uken og tar kreatin, men ellers ingen tilskudd, pre-WO eller lignende.

Opplever tidvis – sist jeg kjente det hadde jeg ikke trent på over 24 timer da dette var midt på hviledag – at jeg får en kontinuerlig spenning i musklene, ganske tilsvarende følelsen av pump. Dette kan sitte i alt fra en halvtime til åtte-ni timer og er ganske utmattende i lengden. Som oftest er dette noe som tar plass i bryst-, skuldre- og ryggmuskulaturen.

Spesielt biten med ryggmusklene gjør det svært vanskelig å sitte rolig å jobbe, da det kjennes ut som ryggen er under press hele tiden. Et annet kjennetegn når dette inntreffer er en hypersensitivitet i nervesystemet, og det kjennes tidvis ut slik kroppen føles øyeblikket før orgasme. Morsomt første gangen, men når det varer i timer er det litt anstrengende.

Er det noen som har opplevd tilsvarende – eller aner hva det kan komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har opplevd det samme i korsryggen når jeg brukte kreatin. Kjentes ut som om at muskelen var i spenn eller fylt med veske.

Egentlig kjentes det ut som jeg var litt støl på en rar måte...

Har ikke noe godt å tilføye, men du er ikke alene om det, og det gikk fint over etter at jeg kutta kreatin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...