Gå til innhold

Jenter: hvilken mascara sitter best under trening?


Sessa

Anbefalte innlegg

Nå har ikke jeg problemet med at mascaraen smitter av uansett, og jeg har en drøss mascaraer liggende, nesten alle funker like godt til trening:P

Bare for å kuppe tråden - se bort fra trening, hvilken mascara syns dere er aller best?

Personlig: The body shop super volum mascara og hold dere fast; elf long and curvy lashes (kosta 16 kroner) :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Best uansett: Dior Iconic. Men alt smitter av på meg, har såpass lange vipper at de tar opp i øyebrynet og huden rett under, så jeg har alltid litt smudge over øynene. Ingenting å gjøre noe med, dessverre. Unngår derfor mascara på trening så godt det lar seg gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testa uendelig mye mascaraer, og kommer alltid tilbake til Max Factor Masterpiece. Den tåler mye, renner sjeldent (bada med den i sommer uten problemer), går lett av med både vann og sminkefjerner, i tillegg til at kosten er super. Diorshow sin vannfaste er også grei, men vær obs hvis du bruker linser. Mange linsebrukere reagerer på vannfast mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker for tiden Lancome Hypnose Drama WP, og den er suveren. Den holder seg veldig godt hele dagen, eneste aberet er att jeg må tørke av kosten med papir før jeg tar den på, ellers klumper den seg. Jeg kan og bruke Lancome Virutose innimellom, den er ikke vannfast men sitter veldig godt!

Bruker kontaktlinser, og er generelt veldig fornøyd med mascaraene til Lancome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid foretrukket Clinique volum mascara, men syns den er i dyreste laget, så jeg har sett meg rundt etter alternativer.

Den siste jeg har prøvd nå er GOSH sin volum mascara, tykk og god børste, og som ikke har smitta av når jeg har vært på trening. :)

Pluss at ingen av de merkene tester på dyr, doublelike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Siste halvåret har jeg hatt vippeextensions og bruker derfor ikke mascara lenger. Kan anbefales! (y) Tidligere sminket jeg meg kun på jobb og resten av tiden gikk jeg usminket. Jeg hadde overhode ikke noen problemer med å gå rundt i hverdagen usminket MEN jeg føler meg utrolig bra med vippeextensions. Svette på gymmet, tidlig mandagmorgen, tidlig lørdag morgen - man ser og føler seg alltid ganske så fresj for å ikke snakke om den tiden jeg sparer på morgenen før jobb (y) Nå fikk jeg tilbud om å gjøre dette billig og hadde ikke satt på Extensions hvis jeg hadde måttet betale full pris da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dior er best, helt klart. Aldri brukt vannfast mascara, synes vippene blir fæle uansett type..

Om dior er i dyreste laget slenger jeg meg med på double extencion mascaraen til lòreal. (denne er forresten også knallfin om du bøyer vippene, bruker kun den hvite delen og bruker en annen, god mascara over. Eneste ''dårlige'' med den er den sorte delen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...