Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

I dag klarte jeg å glippe den ene armen når jeg tok markløft, det gjorde forferdelig vondt! Jeg merker at det er flere øvelser der jeg kunne løftet mye tyngre, men jeg mister bare grepet. Jeg har noen veldig gode hansker som har vært til god hjelp, men det er desverre ikke godt nok! :cry:

Noen der ute som vet hvordan man trener opp grepet? :D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27331-hvordan-f%C3%A5r-man-sterkere-grep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Som de andre skriver, farmers walk er helt fantastisk. Grip lotion har god hold, mens spray føler jeg forsvinner altfor fort.

Ah, takk for tilbakemeldinga på den :) Da blir det lotion neste gang, jeg går liksom og sprayer hele tida :p

Ah, takk for tilbakemeldinga på den :) Da blir det lotion neste gang, jeg går liksom og sprayer hele tida :p

Ta en dose som tilsvarer øvre ledd av lillefingeren, det holder en god stund. Det var mitt problem med sprayen, to løft og den var borte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...