Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En vanlig hverdag ser ca slik ut:

Frokost: To grove skiver hjemmebakt brød med peanøttsmør og lett jordbærsyltetøy, ekstra lett melk å drikke + kaffe med en liten bit mørk sjokolade

Lunsj: to husmann knekkebrød med smør, egg og majones. Vann å drikke

Middag: Veldig varierende, mye laks, karbonadedeig, kyllingkjøttdeig, supper osv med poteter, ris eller grov pasta, masse grønnsaker. Vann å drikke + kaffe til dessert med liten bit mørk sjokkis ;)

Kvelds: to grove skiver hjemmebakt brød med div pålegg (mager salami, skinke, lverpostei, ost osv) + 1 glass pepsi max.

Er dette ok? Ingen planer om vektnedgang, bare holde meg der jeg er. Løper 5 km 3-4 ganger i uka og prøver å få til en styrkeøkt.

Er 164 cm, 58 kg og 29 år :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du trives med det du gjør nå, og ikke har noe mål om å forandre deg - så er det jo bare å gjøre akkurat det du gjør, mao - hva spør du egentlig om? :)

Men for å svare på det du skriver - jeg hadde byttet ut tre av fire av måltidene dine

Skrevet
  "Therese skrev:
Hvis du trives med det du gjør nå, og ikke har noe mål om å forandre deg - så er det jo bare å gjøre akkurat det du gjør, mao - hva spør du egentlig om? :)

Men for å svare på det du skriver - jeg hadde byttet ut tre av fire av måltidene dine

Nei altså… Om jeg mister litt fett er jo ikke det å forakte. Og er ikke hver dag energinivået er på topp.

Hva hadde du byttet ut da, og med hva?

Skrevet
  "runforit123 skrev:
Du får det du trenger og så lenge du er fornøyd med kropp og energinivå så er det bare til å kjøre på videre.

Ok… energinivået er litt varierende. Tips til mat som gjør seg godt med løping?

Annonse

Skrevet
  "JessicaDay skrev:
Ok… energinivået er litt varierende. Tips til mat som gjør seg godt med løping?

Jeg spiser mye egg, kylling, kalkun, karbonadedeig, skinke, laks, nøtter, kokosmelk, frukt , grønnsaker etc. Havregrøt med honning og kanel funker godt før en langtur for min del :)

Skrevet

ville kjørt på med mer frukt og grønt som cc med frukt/bær til lunsj eller en sprek salat. Synes du har mye brødmat, da er havregryn ett bedre alternativ. Prøv å varier mer, ja til riskaker og rugsprø.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...