Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En vanlig hverdag ser ca slik ut:

Frokost: To grove skiver hjemmebakt brød med peanøttsmør og lett jordbærsyltetøy, ekstra lett melk å drikke + kaffe med en liten bit mørk sjokolade

Lunsj: to husmann knekkebrød med smør, egg og majones. Vann å drikke

Middag: Veldig varierende, mye laks, karbonadedeig, kyllingkjøttdeig, supper osv med poteter, ris eller grov pasta, masse grønnsaker. Vann å drikke + kaffe til dessert med liten bit mørk sjokkis ;)

Kvelds: to grove skiver hjemmebakt brød med div pålegg (mager salami, skinke, lverpostei, ost osv) + 1 glass pepsi max.

Er dette ok? Ingen planer om vektnedgang, bare holde meg der jeg er. Løper 5 km 3-4 ganger i uka og prøver å få til en styrkeøkt.

Er 164 cm, 58 kg og 29 år :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27290-hva-syns-du-om-mitt-kosthold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du trives med det du gjør nå, og ikke har noe mål om å forandre deg - så er det jo bare å gjøre akkurat det du gjør, mao - hva spør du egentlig om? :)

Men for å svare på det du skriver - jeg hadde byttet ut tre av fire av måltidene dine

Hvis du trives med det du gjør nå, og ikke har noe mål om å forandre deg - så er det jo bare å gjøre akkurat det du gjør, mao - hva spør du egentlig om? :)

Men for å svare på det du skriver - jeg hadde byttet ut tre av fire av måltidene dine

Nei altså… Om jeg mister litt fett er jo ikke det å forakte. Og er ikke hver dag energinivået er på topp.

Hva hadde du byttet ut da, og med hva?

Annonse

Ok… energinivået er litt varierende. Tips til mat som gjør seg godt med løping?

Jeg spiser mye egg, kylling, kalkun, karbonadedeig, skinke, laks, nøtter, kokosmelk, frukt , grønnsaker etc. Havregrøt med honning og kanel funker godt før en langtur for min del :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...