Gå til innhold

Neurocore og Jack3d


velhei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De PWO'sa du får kjøpt over disk/nett i Norge er stort sett bare koffein og kreatin + litt stasj. Fungerer kanskje i en liten grad 2-3-4-5 økter .. kanskje opptil 10 hvis du dobler dosene, men thats it.

Jack3d advanced er samme mølja, ikke det samme som det "gode gamle" med 1,3dmaa som er forbudt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

1,3dmaa er såvidt jeg vet ikke forbudt i Norge. Hvis noen skulle mene noe annet må de gjerne legge frem en legemiddelliste eller dopingliste som viser noe annet :).

Det er klassifisert som legemiddel og oppført i " dopinglisten under S6 (forbudt i konkuranse). Se: http://www.antidoping.no/internett/medisinsk-info/dopinglisten/dopinggruppe-6s/ og http://www.antidoping.no/internett/nyhetsarkiv/hva-er-egentlig-metylheksanamin/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej! Hur fungerade NoXplode för dig? Kör själv med assault från muscle pharm som ska va den bästa men tycker den inte verkar längre.

Nei, kan ikke si det. Har prøvd det to ganger nå, kan ikke si jeg merker noe forskjell. Skal prøve det noen ganger til for å se, eventuelt øke litt. Men kan jo være det fungerer for deg, selv om det ikke gjør det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Neurocore fungerer fint, om du bruker det i perioder på kanskje 1 uke, og 1 uke av. Muligens 2 på 1 av. Dette er også noe av det billigeste som er, for Gymgrossiten har det ofte på tilbud til 250 pr. boks. Det smaker også veldig godt :)

Selv bruker jeg bare fres, bananer eller riskaker. Fres bestiller du på TN.no og er så og si rent koffein. Det koster 50/70kr spørs om det er på tilbud. Funker bra det, og billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Liker neurocore - merker ikke noe før jeg tar 2 scoops, og jeg liker egentlig ikke at smaken er så syntetisk, men når jeg først merker effekten er det utrolig god. Aldri fokusert så bra på trening før. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neurocore kan brukes om man ikke får tak i noe annet. Prøv først med én scoop og se om du merker det bra - men vær klar over at du mest sannsynlig må doble dosene, og da blir det fort jævlig dyrt (i mine øyne) for et tilskudd som strengt tatt ikke gjør såååå mye for deg. Tror selv at de fleste PWOs er en god blanding av faktisk effekt og placeboeffekt (som forsåvidt også er en faktisk effekt, men den er det ikke produktet som skaper, men deg selv - og effekten bestemmes dermed i stor grad av hvor mye du forventer etc.).

Selv har jeg prøvd (har kjørt anbefalt maksdose av alt):

Craze - Merket sterk effekt - blitt forbudt

Totalis - Merket sterk effekt

Jack3d Micro - Merket minimal effekt

Neurocore - Merket middels effekt

Anabolic Beast - Merket god effekt - produseres ikke lenger

Mutant Mayhem - Merket minimal til ingen effekt

Av disse er det helt klart Totalis jeg kan anbefale fremfor noen andre. Dessverre selges det ikke i Norge, så det koster litt å få tak i siden du må medregne frakt fra USA. En klar fordel med dette produktet er iallfall at det bare inneholder bra ting, og ingen søplete fyllstoff som i de fleste andre PWOs du får tak i. Dessuten er det ingen "proprietary blend" i dette produktet - her får du vite hva du betaler for (skulle bare mangle imo... Proprietary blends er KUN for å svindle kunden imo).

Ellers kan du mikse din egen PWO. Det har jeg gjort i mange måneder nå, og jeg går aldri tilbake til å kjøpe et produkt med mindre det er snakk om et produkt som inneholder noe veldig spesielt (slik som Craze, som ga en helt unik følelse pga. sine amfetaminlignende substanser... Tipper tho det var bra at det ble ulovlig, sånn egentlig).

Det du trenger:

- Kreatin Monohydrat

- Citrulline Malate

- Beta-alanine

- Koffeintabletter

- Fun Light-saft for smak

Min oppskrift (doser avhenger av hvor mye jeg trenger det der og da):

3-5 g kreatin monohydrat

5-8 g citrulline malate

1-3 g beta-alanine

100-200 mg koffein

Blandes med Fun Light-saft med bringebærsmak + vann. Blir vanvittig billig for en shake, den smaker som Fun Light-saft (blir litt bitrere smak pga. Citrulline Malate, som har en bitter smak) og det varer i det uendelige. Du får kjøpt alle ingrediensene hos gymgrossisten.no.

Funker kanonbra, og bedre enn PWOs du får kjøpt over disk i Norge, mener jeg. Gir deg alle de effektene du er ute etter. Mer energi, mer "power", du blir mer "på hugget" når du skal løfte, fokuserer bedre, du blir litt mer aggresiv på vektene, utholdenheten blir bedre og pumpen blir bra.

Anbefaler tho at du er litt forsiktig med å ta for mye beta-alanine og koffein i starten. For mye beta-alanine... Jeg regner med at de fleste vet hva jeg mener av de som har prøvd det! Du klør noe inn i helvete av det om du tar for mye. I tillegg kan huden i ansiktet bli litt rød om du tar altfor mye, og du føler deg i det hele tatt veldig varm. Du kan også fint knekke koffeintablettene i to biter til å begynne med, slik at du bare tar ca. 100 mg. Det er ganske mye koffein i bare 100 mg, og noen tåler mindre enn andre. Ellers er det generelt lurt å ikke bruke koffein etter kl. 18.00. Det kan forstyrre søvnen, noe det absolutt gjør med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neurocore kan brukes om man ikke får tak i noe annet. Prøv først med én scoop og se om du merker det bra - men vær klar over at du mest sannsynlig må doble dosene, og da blir det fort jævlig dyrt (i mine øyne) for et tilskudd som strengt tatt ikke gjør såååå mye for deg. Tror selv at de fleste PWOs er en god blanding av faktisk effekt og placeboeffekt (som forsåvidt også er en faktisk effekt, men den er det ikke produktet som skaper, men deg selv - og effekten bestemmes dermed i stor grad av hvor mye du forventer etc.).

Selv har jeg prøvd (har kjørt anbefalt maksdose av alt):

Craze - Merket sterk effekt - blitt forbudt

Totalis - Merket sterk effekt

Jack3d Micro - Merket minimal effekt

Neurocore - Merket middels effekt

Anabolic Beast - Merket god effekt - produseres ikke lenger

Mutant Mayhem - Merket minimal til ingen effekt

Av disse er det helt klart Totalis jeg kan anbefale fremfor noen andre. Dessverre selges det ikke i Norge, så det koster litt å få tak i siden du må medregne frakt fra USA. En klar fordel med dette produktet er iallfall at det bare inneholder bra ting, og ingen søplete fyllstoff som i de fleste andre PWOs du får tak i. Dessuten er det ingen "proprietary blend" i dette produktet - her får du vite hva du betaler for (skulle bare mangle imo... Proprietary blends er KUN for å svindle kunden imo).

Ellers kan du mikse din egen PWO. Det har jeg gjort i mange måneder nå, og jeg går aldri tilbake til å kjøpe et produkt med mindre det er snakk om et produkt som inneholder noe veldig spesielt (slik som Craze, som ga en helt unik følelse pga. sine amfetaminlignende substanser... Tipper tho det var bra at det ble ulovlig, sånn egentlig).

Det du trenger:

- Kreatin Monohydrat

- Citrulline Malate

- Beta-alanine

- Koffeintabletter

- Fun Light-saft for smak

Min oppskrift (doser avhenger av hvor mye jeg trenger det der og da):

3-5 g kreatin monohydrat

5-8 g citrulline malate

1-3 g beta-alanine

100-200 mg koffein

Blandes med Fun Light-saft med bringebærsmak + vann. Blir vanvittig billig for en shake, den smaker som Fun Light-saft (blir litt bitrere smak pga. Citrulline Malate, som har en bitter smak) og det varer i det uendelige. Du får kjøpt alle ingrediensene hos gymgrossisten.no.

Funker kanonbra, og bedre enn PWOs du får kjøpt over disk i Norge, mener jeg. Gir deg alle de effektene du er ute etter.

Anbefaler tho at du er litt forsiktig med å ta for mye beta-alanine og koffein i starten. For mye beta-alanine... Jeg regner med at de fleste vet hva jeg mener av de som har prøvd det! Du klør noe inn i helvete av det om du tar for mye. I tillegg kan huden i ansiktet bli litt rød om du tar altfor mye, og du føler deg i det hele tatt veldig varm. Du kan også fint knekke koffeintablettene i to biter til å begynne med, slik at du bare tar ca. 100 mg. Det er ganske mye koffein i bare 100 mg, og noen tåler mindre enn andre. Ellers er det generelt lurt å ikke bruke koffein etter kl. 18.00. Det kan forstyrre søvnen, noe det absolutt gjør med meg.

SKulle tro du kopierte min oppskrift. Men jeg går god for den oppskriften der ;) Av og til hiver jeg på også arganine, som fungerer veldig bra sammen med Citrulline malata.

Ellers, skal du ha skikkelig pump (OLD SCHOOL), så spiser du lite salt på dagen, en time før trening hiver du deg i en t-skje salt med stort glass vann. Skal love deg pumpen kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKulle tro du kopierte min oppskrift. Men jeg går god for den oppskriften der ;) Av og til hiver jeg på også arganine, som fungerer veldig bra sammen med Citrulline malata.

Ellers, skal du ha skikkelig pump (OLD SCHOOL), så spiser du lite salt på dagen, en time før trening hiver du deg i en t-skje salt med stort glass vann. Skal love deg pumpen kommer:)

Hahaha, så morsomt Bro! Jeg hadde faktisk tenkt til å nevne L-arginine i tillegg, men klippet ut den delen før jeg publiserte innlegget fordi jeg egentlig synes det er et litt tulleprodukt som jeg ikke synes han bør bruke pengene på... :p Men det er sant at det kan gi en enda litt bedre pump, ja! :)

Har en boks liggende i bagen enda, jeg... Hender jeg bruker dem. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så morsomt Bro! Jeg hadde faktisk tenkt til å nevne L-arginine i tillegg, men klippet ut den delen før jeg publiserte innlegget fordi jeg egentlig synes det er et litt tulleprodukt som jeg ikke synes han bør bruke pengene på... :p Men det er sant at det kan gi en enda litt bedre pump, ja! :)

Har en boks liggende i bagen enda, jeg... Hender jeg bruker dem. :D

:D

Har du forresten prøvd det med salt? og masse vann? får ikke så mye energi av det men men...av og til kan det være gøy med pump for motivasjonens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Har du forresten prøvd det med salt? og masse vann? får ikke så mye energi av det men men...av og til kan det være gøy med pump for motivasjonens skyld.

Nei, du det har jeg faktisk ikke prøvd! Kanskje jeg må prøve det i dag... ! :lol:

Dette er jo det folk gjør før de skal på scenen, når jeg tenker meg om! Kutte saltet dagen før, og så spiser de litt salt før de skal ut. Typ. tar seg en Snickers-bar e.l. i timen før, for litt raske karbs og salt. Jeg har nok tho prøvd det ubevisst flere ganger når jeg tenker meg om, siden jeg ofte har fått de drøyeste øktene etter å ha spist saltholdig mat før jeg skal løfte. Minner meg også på et tips jeg hørte fra Soran Rashid (norsk bygger) om å spise potetgull før trening (sammen med noe annet jeg har glemt). Skulle visst gi bra trykk... ;)

Men takk for tips, Bro! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...