Gå til innhold

Anbefalinger på spennende utstyr?


St.Kristobal

Anbefalte innlegg

Hei alle,

vi har just startet en ny nettbutikk; klar over reglene, så jeg skal ikke reklamere. Men vi ønsker å sko oss på å selge spennende utstyr, og være litt i forkant. Vi jobber med mye spennende avtaler allerede, men jeg vet at det er mange ildsjeler her på forumet; så jeg tenkte kanskje noen har noen innspill på produkter dere savner på det norske markedet, eller som er helt ruskete priset.

Det kan forsåvidt være hva som helst av trenings/restitusjon/tilbehør/klær.

Alle innspill er gode innspill (stort sett da) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrkeløftsko, five fingers, joggesko

Knevarmere

IPF godkjente belter

klær fra f.eks. gorillawear og gymshark

Hodetelefoner - trådløs

Gode bøker om trening og skadeforebygging ++

Vektskiver/stenger. Da mener jeg bumper plates eller lignende, og ikke sånn ompa lompa tull.

Det er i hovedsak prisen og leveringstiden som får folk til å kjøpe/ikke kjøpe fra deg. Det finnes allerede gode butikker som er målrettet mot styrkeløft, men synes ikke det finnes en butikk som tar hensyn til Ola Nordmann og de som er interessert i styrkeløft og baseøvelser.

Du finner jo det meste i andre butikker, så det er vel i hovedsak pris og leveringstid som lokker folk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrkeløftsko, five fingers, joggesko

Knevarmere

IPF godkjente belter

klær fra f.eks. gorillawear og gymshark

Hodetelefoner - trådløs

Gode bøker om trening og skadeforebygging ++

Det er i hovedsak prisen og leveringstiden som får folk til å kjøpe/ikke kjøpe fra deg. Det finnes allerede gode butikker som er målrettet mot styrkeløft, men synes ikke det finnes en butikk som tar hensyn til Ola Nordmann og de som er interessert i styrkeløft og baseøvelser.

Du finner jo det meste i andre butikker, så det er vel i hovedsak pris og leveringstid som lokker folk. :)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt store saker/bedre egnet for de som kjøper inn utstyr til treningssentre osv, men prowler, evt vektskiver av god kvalitet i varierende sortiment?

Prowler er også suverent for de som trener hjemme og har en plen som de ikke er redd for å ødelegge. Eller at man har en kunstgressbane i nærheten av der man bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker alle! Klister er på lista; også vektskiver og stenger; og kettlebells. Bruker litt tid på å finne de beste leverandørene. Alt er laget i Kina uansett, men det er jo en jungel.

Prowler har jeg aldri hørt om må jeg si; men det er denne saken?

That's the one. Virkelig en brutal jævel når det kommer til å kjøre kondisen _hårdt_

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...