SamGold Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Bump! Noen kommentarer på opplegget mitt? Er godt i gang nå og følger planen slavisk, men tar gjerne i mot tips til endringer. Lurer på om jeg kan bli nødt til å kutte litt kalorier på enten treningsdager og/eller fridager eller eventuelt legge inn gåturer. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-922890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Hvem må man suge eller ligge med for å få litt feedback her? Det virker som dietten fungerer. Ser forskjell i speilet etter 10 dager. I utgangspunktet ser jeg ikke for meg å være på diett lenger enn ut januar og så slå meg til ro med det jeg har oppnådd til da. Hvorfor? Jeg er egentlig slank allerede og føler ikke at jeg har så mye muskelmasse å tære på. Om jeg greier å bygge relativt fettfritt fremover, tar jeg heller en ny runde når det nærmer seg sommer. Jeg vurderer derfor å kutte enda litt mer på kaloriene de siste to ukene og se om det kan bidra til ytterligere fettap, men usikker på om det er en god ide. Kanskje jeg heller bare skal la det være som nå og legge inn daglige gåturer i rask gange. Takknemlig for litt input! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-924463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linjemannen Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Det er mange veier til Rom. Og etterhvert som du nærmer deg blir det færre og færre som kan fortelle deg hvor det er best å gå. Altså - alle kan fortelle en tjukkas hvordan han skal kvitte seg med flesket, men det er mer krevende å fortelle hva som er beste måte å gå fra 12% til 8%. Slik er det nettopp fordi en da er på vei mot det ekstreme, marginene er små og en selvfølgelig blir fullstendig rabiat i psyken om en mister styrke og muskelmasse på veien.. Jenter og fitness-folket er generelt flinkere til å forholde seg til profeter, veiledere og team-coacher. Gutter og byggere sverger mer til "det å kjenne sin egen kropp og vite hva som funker på den".(Imidlertid er bro-science en viktig styrende faktor for de yngste og mest uerfarne.) Mitt råd? Fortsett som du holder på og korriger etterhvert. Loggfør det du gjør og les deg opp på de spesielle områdene du føler du trenger mer kunnskap om. Fribbern og SamGold 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-924473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Det er mange veier til Rom. Og etterhvert som du nærmer deg blir det færre og færre som kan fortelle deg hvor det er best å gå. Altså - alle kan fortelle en tjukkas hvordan han skal kvitte seg med flesket, men det er mer krevende å fortelle hva som er beste måte å gå fra 12% til 8%. Slik er det nettopp fordi en da er på vei mot det ekstreme, marginene er små og en selvfølgelig blir fullstendig rabiat i psyken om en mister styrke og muskelmasse på veien.. Jenter og fitness-folket er generelt flinkere til å forholde seg til profeter, veiledere og team-coacher. Gutter og byggere sverger mer til "det å kjenne sin egen kropp og vite hva som funker på den".(Imidlertid er bro-science en viktig styrende faktor for de yngste og mest uerfarne.) Mitt råd? Fortsett som du holder på og korriger etterhvert. Loggfør det du gjør og les deg opp på de spesielle områdene du føler du trenger mer kunnskap om. Takk, Linjemannen. Jeg har egentlig satt av januar til dette prosjektet, så marerittet mitt er at jeg spiser ultraclean og strikt, men kanskje ligger AKKURAT litt for høyt til å nå målene mine. Det jeg også lurer på er om de som har blitt rippet har kjørt en lineær prosess fra start til slutt eller om de har måttet gjort noe spesielt når de siste kiloene skal vekk. Mener på at Martin Berkhan skrev at for sine klienter så var fettnedgangen som regel en lineær prosess fra start til slutt uten store endringer. Visst nok skal faste være optimalt med hensyn til å bli kvitt de gjenstridige fettreservene. Vurderer å kjøre på en uke til og så: 1) Kutte sjokomelk etter trening i uke 3. 2) Redusere kaloriene ytterligere på treningsdager i uke 4-5, men holde kaloriinntaket på fridager som det er nå. Egentlig litt usikker på hva fettprosenten min er nå, men det jeg vet er at jeg er på et nivå jeg aldri har kommet videre fra tidligere, så det er på en måte mitt "set point". Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-924942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Gratis blowjob til den som svarer nå. Trenger man egentlig re-feed og påfyll av karbohydrater når man spiser så mye karbohydrater som jeg gjør etter trening? Er jo nesten null på fridager da, så jeg er litt usikker. Tror dietten fungerer rimelig bra. Til min overraskelse følte jeg meg rimelig pigg på trening i går og dro en repetisjon mer i mark enn forrige gang. Hadde også mer å gå på. Så underskuddet kan ikke være for ekstremt heller. Jeg synes jeg begynner å se litt skral ut i speilet, men ettersom styrken fortsatt er på plass, kan jeg vel ikke ha mistet så mye muskelmasse? Trøster meg med at jeg sikkert ser mye mer biff ut så fort jeg begynner å spise litt mer og henholdsvis karbohydrater etter at dietten er slutt. Tror dog ikke jeg har interesse av å kjøre lenger enn i 2 eller maksimum 3 veker fra helgen av, så vurderer å intensivere litt underskuddet, dog ikke noe dramatisk. Har hatt en 4X4 økt denne uken også og tenker å ta en i dag også om jeg føler meg opplagt på det. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-928160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
WebPT Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Gratis blowjob til den som svarer nå. Trenger man egentlig re-feed og påfyll av karbohydrater når man spiser så mye karbohydrater som jeg gjør etter trening? Er jo nesten null på fridager da, så jeg er litt usikker. Tja, altså jeg spiser bortimot 270-290g karbs hver dag på diett, men fyrer løs en re-feed hver 10-12ende dag der jeg spiser oppmot 400g carbs. Det jeg gjør denne dagen er å kutte alt av fett, og kutte en del proteiner. og istede for 5-600 i underksudd blir jeg denne dagen på ca vedlikehold, men ikke over! Dette fungerer bra for meg med tanke på å bevare styrke og muskelmasse. Jeg personlig trenger karbs, å merker at å re-feede hjelper mye på treningen. Hvorvidt man får en "boost" i forbrenningen vet jeg ikke så mye om, men føler det hjelper. Til slutt er det vell hva man liker selv og hvordan kroppen din reagerer. Vet du mange karbs du får i deg? SamGold 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-928238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Tja, altså jeg spiser bortimot 270-290g karbs hver dag på diett, men fyrer løs en re-feed hver 10-12ende dag der jeg spiser oppmot 400g carbs. Det jeg gjør denne dagen er å kutte alt av fett, og kutte en del proteiner. og istede for 5-600 i underksudd blir jeg denne dagen på ca vedlikehold, men ikke over! Dette fungerer bra for meg med tanke på å bevare styrke og muskelmasse. Jeg personlig trenger karbs, å merker at å re-feede hjelper mye på treningen. Hvorvidt man får en "boost" i forbrenningen vet jeg ikke så mye om, men føler det hjelper. Til slutt er det vell hva man liker selv og hvordan kroppen din reagerer. Vet du mange karbs du får i deg? Hey sick, Takk for svar. Får i meg 30-35 g karbo på fridager og 275 g på treningsdager (3 dager i uka), henholdvis i måltidet før og etter trening i form av to bananer før, 1 sjokomelk etter og 130 g ris etter det. Har personlig ikke noe stort sug etter karbohydrater og føler ikke at kroppen er sliten/trenger det, men er kanskje lurt å legge det inn allikevel? Har tidligere hatt litt hormonelle problemer, så jeg tenker det kanskje kan være lurt i den sammenheng også og at det kanskje er bedre å legge det inn FØR kroppen begynner å rope på hjelp. Hadde det vært en langvarig diett på over 8 uker hadde jeg nok uansett lagt det inn, men ettersom jeg i utgangspunktet tenkte maksimum 4-5 uker, så har jeg holdt igjen litt så langt. Har du så mye karbohydrater i slutten av en diett også? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-928256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
WebPT Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nei, jeg trapper gradvis ned etterhvert som vekten også går ned. Med 4-5 uker vil jeg anbefale carb cycling Eksempel på standard cycling: Dag 1: carb none (0-10g) Dag 2: carb low (30-50 Dag 3: carb med (60-80) Dag 4: carb high ( 150-160) Dag 1 igjen og starter på nytt. Prøv å legg inn de aller tyngste treningsdagene på høy dagene ! Prøv å se om dette hjelper ! SamGold 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-928332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Nei, jeg trapper gradvis ned etterhvert som vekten også går ned. Med 4-5 uker vil jeg anbefale carb cycling Eksempel på standard cycling: Dag 1: carb none (0-10g) Dag 2: carb low (30-50 Dag 3: carb med (60-80) Dag 4: carb high ( 150-160) Dag 1 igjen og starter på nytt. Prøv å legg inn de aller tyngste treningsdagene på høy dagene ! Prøv å se om dette hjelper ! Ok, så det er dette som er carb cycling. Hva er logikken bak dette? Tror egentlig at ting fungerer rimelig greit nå. Er vel bare det at det tar tid å gå ned i vekt, så jeg er usikker på om jeg skal endre for mye på eksisterende oppsett ettersom det kun er snakk om 2 nye uker før jeg sier meg ferdig i denne omgang. Har det noe å si når man tar en re-feed? Er det hensiktsmessig å ta det sammen med en trening? Vurderer å enten ta et 4-6 timers vindu etter trening på fredag eller eventuelt legge treningen på lørdags morgen/formiddag og bruke resten av dagen til å fylle opp. Eventuelt bare trene på fredag og karbe opp lørdag. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-928355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fribbern Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Les ALT i denne tråden, beste jeg har lest om Leangains: http://www.reddit.com/r/leangains/comments/1jjrci/former_berkhan_client_ama/ Er vistnok martin berkhan selv som svarer. Jeg følger leangains. Har brukt en måned på og gå med en kilo. Økt i alle løft og har fett% på under 10. (målt med klype som er høyst unøyaktig) SamGold 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-929768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Les ALT i denne tråden, beste jeg har lest om Leangains: http://www.reddit.com/r/leangains/comments/1jjrci/former_berkhan_client_ama/ Er vistnok martin berkhan selv som svarer. Jeg følger leangains. Har brukt en måned på og gå med en kilo. Økt i alle løft og har fett% på under 10. (målt med klype som er høyst unøyaktig) Skal sjekke ut den, mate. Thanks. Hvor stort underskudd kjører du og hva ligger makroene dine på? Jeg gikk meg på en liten fysisk smell sist jeg kjørte periodisk faste, så jeg er litt redd. Da fastet jeg til klokken 3 på dagen, men synes også det var ganske lite fett i dietten (Berkhan satt den opp til meg). Det er mulig det var fastingen til klokken 3 som tok knekken på meg eller så hadde jeg andre problemer i tillegg som sammenfalt med den perioden. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-929889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fribbern Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Kjører underskudd på 1750 kcal i uka, 2200 på "deffedag" og 3350 på "bulkedager". Jeg er ikke nazi på noen ting, ikke på makro eller spisevindu. Men jeg teller kalorier. Holder protein høyt. Ca 220 på "deffedagene" og ca 280 på "bulkedager". Ellers fyller jeg på med fett og karbo ettersom. Jeg tenker høy karbo på "bulkedager" og høy fett på "deffedager" og velger mat utifra det. Spisevindu varierer masse. Har alltid lunsj kl 12 på jobben. Men siste måltid på kvelden varierer. Noenganger blir det 12 timer faste andre ganger 16. Orker ikke tenke så mye på det. Det blir som det blir. Det er uansett underskuddet som brenner fettet. Eneste jeg egentlig gjør etr og droppe frokost:) Den absolutt beste og mest optimale dietten, er den du klarer følge og leve med:) SamGold 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-930185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Kjører underskudd på 1750 kcal i uka, 2200 på "deffedag" og 3350 på "bulkedager". Jeg er ikke nazi på noen ting, ikke på makro eller spisevindu. Men jeg teller kalorier. Holder protein høyt. Ca 220 på "deffedagene" og ca 280 på "bulkedager". Ellers fyller jeg på med fett og karbo ettersom. Jeg tenker høy karbo på "bulkedager" og høy fett på "deffedager" og velger mat utifra det. Spisevindu varierer masse. Har alltid lunsj kl 12 på jobben. Men siste måltid på kvelden varierer. Noenganger blir det 12 timer faste andre ganger 16. Orker ikke tenke så mye på det. Det blir som det blir. Det er uansett underskuddet som brenner fettet. Eneste jeg egentlig gjør etr og droppe frokost:) Den absolutt beste og mest optimale dietten, er den du klarer følge og leve med:) Interessant. Tror ikke opplegget vi kjører er helt ulikt. Jeg prøver å strekke frokosten så lenge som mulig, dvs, det blir ofte klokken 11-12. I tillegg har jeg "bulkedager" og deffedager. Hvor mye veier du forresten? Spiser du karbo på "deffedager"? Jeg hadde re-feed i går, så nå er det tilbake i sadelen. Vurderer å gjøre noen små endringer, blant annet å spise litt karbohydrater på slutten av deffedagene, i tråd med prinsippen i biorytme. Vet ikke om jeg har noe å tjene på å eliminere karbohydrater slik jeg har gjort på deffedager tidligere. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-930244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fribbern Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Veier 87kg på 190 cm. Har en veldig aktiv jobb. Får i meg mellom 50-100g karbs på deffedager. Spiser ris/potet til middag. Ellers er det karbo som kommer gjennom frukt, meieriprodukter osv. Kona er klient hos Børge Fagerli, og spiser etter biorytme. Måltidene mine blir da automatisk etter det prinsippet, siden vi deler de fleste måltid. Føler meg mye bedre i løpet av dagen når jeg spiser mer protein og fett framfor karbo til lunsj. Mange mener de sover bedre av og spise karbohydratene til kvelds. Det har ikke jeg merket noe til. Jeg bruker ikke re-feed dager. Får spise så mye på "bulkedager" at jeg føler ikke jeg trenger det. Desuten tror jeg ikke at jeg klarer og håndtere en re-feed dag ordentlig. Alt jeg spiser den dagen blir bare tull. Dårlig matvalg og alt for mye. SamGold 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-930266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Veier 87kg på 190 cm. Har en veldig aktiv jobb. Får i meg mellom 50-100g karbs på deffedager. Spiser ris/potet til middag. Ellers er det karbo som kommer gjennom frukt, meieriprodukter osv. Kona er klient hos Børge Fagerli, og spiser etter biorytme. Måltidene mine blir da automatisk etter det prinsippet, siden vi deler de fleste måltid. Føler meg mye bedre i løpet av dagen når jeg spiser mer protein og fett framfor karbo til lunsj. Mange mener de sover bedre av og spise karbohydratene til kvelds. Det har ikke jeg merket noe til. Jeg bruker ikke re-feed dager. Får spise så mye på "bulkedager" at jeg føler ikke jeg trenger det. Desuten tror jeg ikke at jeg klarer og håndtere en re-feed dag ordentlig. Alt jeg spiser den dagen blir bare tull. Dårlig matvalg og alt for mye. Nice. Jeg er nå 73 kg på 178 og skal bare ned maksimalt et par kilo til, trolig mindre. Med 1750 kcal har du da et større underskudd enn meg. Hadde første re-feed i går på tre uker. Spiste ren og bra mat, men føler meg egentlig litt søppel på sånne dager uansett. Føler det blir litt overkill. Så tror kanskje jeg heller skal legge inn litt ekstra karbohydrater ellers i uken slik at jeg ikke trenger det. Enig vedrørende fett+protein. Føler meg mer stabil på et slikt kosthold. Fribbern 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-930270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 25. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2014 Kjære løftevenner. Jeg kommer til å ta noen dager til over neste uke kombinert med en deload-uke, så setter jeg strek for denne gang, tror jeg. Kommer til å fokusere på å bygge mer eller mindre fettfritt i et par måneder, før jeg prøver en gang til. Det virker som om vekten min har stabilisert seg, så jeg må nok kanskje enda lavere på kaloriene om jeg skal bli rippet og sannsynligvis også kutte kalorier på treningsdager. Jeg har mer eller mindre fått til det jeg ønsket i første omgang, i.e., en reduksjon av fettprosent samtidig som jeg har holdt rimelig bra på styrke/masse. Planen var uansett ikke en langvarig diett på dette tidspunkt. Det jeg føler jeg fortsatt ikke har helt fått svaret på er om folk erfarer at de må gjøre noen spesielle grep for å bli kvitt de siste kiloene eller om man bare kjører på som tidligere i dietten dog kanskje det tar lenger tid? Problemstillingen er fortsatt relevant når jeg prøver på nytt om et par måneder. steele 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-934752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamGold Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Les ALT i denne tråden, beste jeg har lest om Leangains: http://www.reddit.com/r/leangains/comments/1jjrci/former_berkhan_client_ama/ Er vistnok martin berkhan selv som svarer. Jeg følger leangains. Har brukt en måned på og gå med en kilo. Økt i alle løft og har fett% på under 10. (målt med klype som er høyst unøyaktig) Har begynt å lese gjennom denne tråden nå. Hvordan er formen? Ferdig på diett? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-976200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fribbern Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Ferdig på dietten ja:) og.formen er bra. Er veldig fornøyd med resultatet av deffen. Er på 85 kilo nå. Har ikke mistet noe styrke, heller litt opp. Fett% var en del større enn jeg trodde. (har tatt Dexa scan) men packen synes. har byttet akkurat til et overskudd. Styrer litt med og finne kaloriene mine, men tror jeg er der nå. Planen er og legge på meg litt muskler. Og prøve holde fettet unna. Så blir det en ny Dexa etter bulken for og se om jeg har gjort noe riktig:) SamGold 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-976362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selters Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Hvor får du tatt dexa scan? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-976520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fribbern Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Google det:) Jeg tok hos: http://fbfysioterapi.no Kostet 500,- Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26558-hvordan-bli-rippet-det-virker-som-om-de-siste-kiloene-er-sv%C3%A6rt-vanskelige-%C3%A5-bli-kvitt/page/2/#findComment-976524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.