Fribbern Skrevet 14. desember 2013 Skrevet 14. desember 2013 Som trådtittel sier, så vil jeg ha en annen øvelse enn step up. Forslag? Trener x-press og føler jeg ikke får til øvelsen skikkelig. Da føler jeg det er bedre og bytte til en jeg liker bedre og har en bedre følelse på. psychgeek 1 Siter
Fribbern Skrevet 14. desember 2013 Forfatter Skrevet 14. desember 2013 Hva med step down? Blir ikke det samme øvelse? Må jo gå nedigjenn etter jeg har gått opp:) Siter
Aurelius Skrevet 15. desember 2013 Skrevet 15. desember 2013 Utfall burde fungere rimelig greit, som aux nevner? Siter
Fenris Skrevet 17. desember 2013 Skrevet 17. desember 2013 Pistols, forutsatt at du er sterk nok. Siter
Felicie Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Jeg trener også x-press, husker ikke hvilken øvelse jeg har brukt som erstatter step-ups, men har ihvertfall bulgarske utfall, glute kickback i kabel, hip-thrust og pull-throughs i kabel som bein- og rumpeøvelser i tillegg til baseøvelsene Siter
02-snapper Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Bulgarske utfall (lav og middels-repdager) og gående utfall på høyrepsdager Siter
Fribbern Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Skrevet 20. desember 2013 Bulgarske utfall (lav og middels-repdager) og gående utfall på høyrepsdager Trener bulgarsk utfall:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.