Gå til innhold

Anbefalte innlegg

HBO NOrdic er i hvertfall bortkastet. Fikk 12 dagers prøveperiode og der er ingenting bortsett i fra True Blood og Games of Thrones som er intresant. Netflix har en del, men på den norske er det ikke så altfor stort utvalg. En del ok+ filmer, og noen kule serier. Har så langt sett HIMYM, Blue Mountain State og Prison Break. Så vidt begyndt på Dexter. Kansje jeg må teste ut Media Hint, så jeg kan se mer av det de har i USA :)

'Ingenting'?

A Young Doctor's Notebook

Band of Brothers

Battlestar Galactica

(Black Sails)

Boardwalk Empire

Carnivale

Flight of the Conchords

Generation Kill

John Adams

Luther

Rome

Six Feet Under

Spartacus

The Pacific

The Walking Dead

The Wire

Treme

http://hbonordic.com/series/all

Synes det er merkelig fantastiske Deadwood ikke er tilgjengelig på HBO Nordic da.

Fortsetter under...

Om du har Chrome(noe jeg tror du må)

Last ned https://mediahint.com/

- Gå til instillinger

- Utvidelser, så drar du den fila du lagrer inn

- enjoy stuff

Du må bruke chrome eller firefox som nettleser. Har du firefox så trykker du bare "add to firefox", men om du bruker chrome må du høyreklikke på linken og velge "lagre linken som..."

Tusen takk! :D

Annonse

Jeg hadde mediahint før, men lastet ned Hola Unblocker i stedet nå nylig. Mye enklere, og du kan streame både kanadisk, engelsk, norsk, amerikansk Netflix. Bare google "Hola Unblocker" og klikk på den øverste linken.

Hola synes jeg er bedre også...Det kan også være lurt å melde jeg som medlem på Netflix gjennom en utenlandsk konto jeg betaler i britisike pund og betaler bare ca. 59 NOK.

Om du ønsker å streame til TV så kan det være lurt å gjøre det gjennom playstation eller x-box. Du kan da gå inn og endre DNS koden for å få tilgang...Enkelt og bra:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...