Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å løpe på mølla er noe av det kjedeligste jeg vet om.... Før klarte jeg å blokkere litt av verden ute å bare nyte musikken å løpe.

Nå er alt jeg tenker på at jeg må bli FORT ferdig slik at jeg kan koooooos meg med å løfte ;) Å da ender det opp med bare ett par km siden jeg ikke har kondis til å spurte i flere minutter ;)

Men jeg vet jo at cardio MÅ til......

HVA annet kan jeg gjør for cardio?

Fortsetter under...

Nja,d å skrive at man Må ha kardio var kanskje litt bastant av meg.

Jeg vil ned i fettprosent samtidig som jeg ikke vil bli for buff....

Har lik null erfaring med treningsprogram, så siden jeg startet med skikkelige økter for 2 mnd siden har jeg bare trenet slik jeg følte for det der og da. Men alltid lagt inn litt tid på mølla ( tydeligvis skikkelig vranglært jeg :p). Kjenner jeg får den mølla i vranghalsen snart....

Har lik null erfaring med treningsprogram, så siden jeg startet med skikkelige økter for 2 mnd siden har jeg bare trenet slik jeg følte for det der og da. Men alltid lagt inn litt tid på mølla ( tydeligvis skikkelig vranglært jeg :p). Kjenner jeg får den mølla i vranghalsen snart....

La kostholdet gjøre jobben, ikke løpinga på mølla. Ligg i kaloriunderskudd samtidig som du trener styrke er mest fornuftig :) Så kan du supplere med litt cardio om vektnedgangen stopper fullstendig opp.

Virker som du er glad i å trene styrke og hater cardio, så hvorfor gjøre noe du ikke liker om du ikke må? "Veien dit er like viktig som målet i seg selv". - Husk å kos deg på veien og nyt framgangen! :)

Annonse

Utifra det du sier så har du igrunn ikke trent styrketrening systematisk med et mål og en progresjonplan

Mao vil du få alt igjen ved å starte med et treningsprogram og gjøre det skikkelig, med et fornuftig kosthold i tillegg - så kan du sette den mølla i vranghalsen så mye du vil ;)

Utifra det du sier så har du igrunn ikke trent styrketrening systematisk med et mål og en progresjonplan

Mao vil du få alt igjen ved å starte med et treningsprogram og gjøre det skikkelig, med et fornuftig kosthold i tillegg - så kan du sette den mølla i vranghalsen så mye du vil ;)

Ja det er akkurat det, har ikke fulgt noe plan i treninga mi i det heletatt. MEN jeg har allikevel gått ned i fett og lagt på meg muskler så NOE rett gjør jeg ;)

Er dette en grei økt eller???

1 km mølla ( kjeda vettet av meg)

3x10 nedtrekk

3x10 skulderpress med stang

3x10 sittende roing

3x10 knebøy

100 skrå situps

50 "situps" med 15 kgs vekt

Gårdagens, men føler det ble en kort økt siden jeg hadde to utålmodige barn på barnepassen ;)

Kostholdet la jeg om før 1 mnds tid siden. spiser mye fisk, kylling og grønnsaker. Havregryn til frokost hver dag. Kuttet ut alt av brus og godteri.

Ja det er akkurat det, har ikke fulgt noe plan i treninga mi i det heletatt. MEN jeg har allikevel gått ned i fett og lagt på meg muskler så NOE rett gjør jeg ;)

Er dette en grei økt eller???

1 km mølla ( kjeda vettet av meg)

3x10 nedtrekk

3x10 skulderpress med stang

3x10 sittende roing

3x10 knebøy

100 skrå situps

50 "situps" med 15 kgs vekt

Gårdagens, men føler det ble en kort økt siden jeg hadde to utålmodige barn på barnepassen ;)

Kostholdet la jeg om før 1 mnds tid siden. spiser mye fisk, kylling og grønnsaker. Havregryn til frokost hver dag. Kuttet ut alt av brus og godteri.

Nei - men tenk hvor bra det kunne blir DERSOM du hadde fulgt en plan da....... :)

Grei økt - vel, du har en vertikal pressøvelse, en vertikal trekkøvelse, en horisontal draøvelse og en hoftedominant benøvelse og masse øvelser som forkorter hoftebøyerne dine

Nei jeg vil ikke si dette er en "grei" økt - det er iallefall ikke lagt opp noe system i det- Hvordan ser resten av øktene dine ut?

Nei - men tenk hvor bra det kunne blir DERSOM du hadde fulgt en plan da....... :)

Grei økt - vel, du har en vertikal pressøvelse, en vertikal trekkøvelse, en horisontal draøvelse og en hoftedominant benøvelse og masse øvelser som forkorter hoftebøyerne dine

Nei jeg vil ikke si dette er en "grei" økt - det er iallefall ikke lagt opp noe system i det- Hvordan ser resten av øktene dine ut?

Null system :p kun lyst der og da :) samt at jeg har en betennelse i ene arma jeg må ta tilpasse øktene til.

litt benkpress med stang og manualer, hipthrust, sittende lårcurl og beinpress. det jeg "føler" for i dag....

Ja jeg VET jeg er "all over the place".

Null system :p kun lyst der og da :) samt at jeg har en betennelse i ene arma jeg må ta tilpasse øktene til.

litt benkpress med stang og manualer, hipthrust, sittende lårcurl og beinpress. det jeg "føler" for i dag....

Ja jeg VET jeg er "all over the place".

Hvis du ikke tar grep og gjør ting skikkelig, så blir resultatene deretter og - du får fremgang nå i starten fordi du er (no offence) utrent og uerfaren med styrketrening, men så stagnerer det naturlig nok

Jobben en gjør gjenspeiler seg i resultatene en får ;)

Svømming er mye bedre enn løping. Ellers synes jeg stort sett alle typer cardio er gørr. Svømming er å litt gørr, men det er bare fordi jeg er lat og synes at de 15 minuttene det tar å gå til tøyenbadet er langt, samt at kloret dreper det fine blå håret mitt:/

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...