Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da

Da blir jeg nysgjerrig på: Hvordan spiller dette ut i konkurranser, har de med genetikk for magemuskler bedre vinnersjanser? Så vidt jeg vet gjør Weber det ganske skarpt i konkurranser uten ruter?

Det spiller ingen rolle

• 4 uker senere...
Skrevet
- Det er ikke vanskelig å forstå at de fleste kvinner ønsker seg flat mage eller mageruter, men det vil for noen være umulig å få en six pack. Det selv om de trener korrekt gjennom hele livet. Noen har ikke anlegg for å lage mageruter, mens andre kan ha six pack omtrent uten å trene eller ha et strengt kostregime.

http://www.bt.no/sprek/--Dette-kan-fore-til-darlig-selvbilde-og-kroppshysteri-3016399.html

Wat?

Jeg vil tro det som menes er at mange kvinner må ned på en urealistisk lav fettprosent for at magerutene skal vises. Jo lavere fettprosent man kommer ned i jo mer muskler vil man tape for hver kg man går ned. Å unngå muskeltap på diett er noe av det som steroider er mest effektivt til. Derfor er det for mange menn bare tullball å prøve å gå lavere enn 10-12% og 15-17% for kvinner. Går man lavere enn det så blir man rett og slett veldig tynn... Mange av våre idoler er ikke rene. Dette tror jeg også gjelder kvinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...