Gå til innhold

Chocolate Fudge Brownie - Chocorite proteinpulver


Felicie

Anbefalte innlegg

Hei! Har vært så heldig å få en pose med Chocorite-proteinpulver av kusina mi :) Noen som har erfaringer med dette? Er ikke så glad i å blande proteinpulver med bare vann/melk, men liker å ha det i havregrøten eller blande med cottage cheese/kesam. Også morro å bruke i bakst. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå husker jeg ikke innholdet i hodet, men det står jo på pakken eller på iherb :)

Whey protein isolate, fructooligosaccharides, cocoa, sunflower and/or safflower oil, canola oil, (medium chain triglycerides), maltodextrin, natural & artificial flavors, salt, mono & diglycerides, lecithin, cellulose gum, xanthan gum, carrageenan, sucralose.

Vitamins & Minerals: Ascorbic acid, ferric orthophosphate, vitamin E acetate, niacinamide, zinc oxide, D-calcium pantothenate, copper gluconate, pyridoxine HCI, riboflavin, thiamin mononitrate, vitamin A palmitate, folic acid, D-biotin, potassium iodide, vitamin D3, vitamin B12.

Ganske lang ingrediensliste ja... :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av de beste browniene jeg har laget er med chocorite proteinpulveret.

http://dedication.blogg.no/1337470561_dark_chocolate_browni.html

Må også legge til at det ikke et proteinpulver jeg vil anbefale. Det er ganske mye rart som er tilsatt (n)

Thank you :) Tror det tar litt tid før jeg somler meg til å avansere med bønner, men alikevel.. Uff, jeg har ikke sett på ingredienselista engang. Lagde sjokkogrøt med pulveret i går og det var VELDIG SØTT, nesten kvalmende. Mye rart i den ingredienselista som FitFish posta, men ser iallefall vitamin D3 og vitamin B12 der (y) Har ikke noe annet proteinpulver, fikk som sagt dette i gave og bruker det bare når jeg MÅ ha sjokolade eller har spist for lite protein iløpet av dagen. Det funker vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å blande inn en dæsj kakaopulver i tillegg til proteinpulver gjør underverker! :) Mindre søtt, og mer ekte sjokolade/kakaosmak synes jeg. Men du har kanskje prøvd det? Dropper all annen søtning, synes proteinpulver søter i lange baner.

Har prøvd det før, men ikke med akkurat dette proteinpulveret. Får gjøre det neste gang (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...