Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Har vært så heldig å få en pose med Chocorite-proteinpulver av kusina mi :) Noen som har erfaringer med dette? Er ikke så glad i å blande proteinpulver med bare vann/melk, men liker å ha det i havregrøten eller blande med cottage cheese/kesam. Også morro å bruke i bakst. Tips?

Fortsetter under...

Annonse

En av de beste browniene jeg har laget er med chocorite proteinpulveret.

http://dedication.blogg.no/1337470561_dark_chocolate_browni.html

Må også legge til at det ikke et proteinpulver jeg vil anbefale. Det er ganske mye rart som er tilsatt (n)

Må også legge til at det ikke et proteinpulver jeg vil anbefale. Det er ganske mye rart som er tilsatt (n)

Hva da? :o

Nå husker jeg ikke innholdet i hodet, men det står jo på pakken eller på iherb :)

Whey protein isolate, fructooligosaccharides, cocoa, sunflower and/or safflower oil, canola oil, (medium chain triglycerides), maltodextrin, natural & artificial flavors, salt, mono & diglycerides, lecithin, cellulose gum, xanthan gum, carrageenan, sucralose.

Vitamins & Minerals: Ascorbic acid, ferric orthophosphate, vitamin E acetate, niacinamide, zinc oxide, D-calcium pantothenate, copper gluconate, pyridoxine HCI, riboflavin, thiamin mononitrate, vitamin A palmitate, folic acid, D-biotin, potassium iodide, vitamin D3, vitamin B12.

Ganske lang ingrediensliste ja... :cautious:

Annonse

Thank you :) Tror det tar litt tid før jeg somler meg til å avansere med bønner, men alikevel.. Uff, jeg har ikke sett på ingredienselista engang. Lagde sjokkogrøt med pulveret i går og det var VELDIG SØTT, nesten kvalmende. Mye rart i den ingredienselista som FitFish posta, men ser iallefall vitamin D3 og vitamin B12 der (y) Har ikke noe annet proteinpulver, fikk som sagt dette i gave og bruker det bare når jeg MÅ ha sjokolade eller har spist for lite protein iløpet av dagen. Det funker vel?

Lagde sjokkogrøt med pulveret i går og det var VELDIG SØTT

Å blande inn en dæsj kakaopulver i tillegg til proteinpulver gjør underverker! :) Mindre søtt, og mer ekte sjokolade/kakaosmak synes jeg. Men du har kanskje prøvd det? Dropper all annen søtning, synes proteinpulver søter i lange baner.

Å blande inn en dæsj kakaopulver i tillegg til proteinpulver gjør underverker! :) Mindre søtt, og mer ekte sjokolade/kakaosmak synes jeg. Men du har kanskje prøvd det? Dropper all annen søtning, synes proteinpulver søter i lange baner.

Har prøvd det før, men ikke med akkurat dette proteinpulveret. Får gjøre det neste gang (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...