Gå til innhold

Lik"tryne" etter trening.


Zcum

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nå i det siste virkelig satt igang med styrketreninga, og pusher meg selv godt føler jeg selv.

Jeg tar pre workout tilskudd, og protein, samt kreatin etter treninga.

Men etter jeg begynte med denne "livstilen", så har jeg opplevd en bivirkning.

Når jeg kommer hjem så er jeg latterlig svimmel, og ør i hue, samtidig som jeg er helt likbleik i hele ansiktet, ser ut som jeg akkuratt kom ut fra dødsleie, ingen farge på leppene, og ganske så blank i øya og bleik i tryne.

at jeg er svimmel og ør i hodet regner jeg med at kun er fordi det er mangel på næring vil jeg tro, men hvorfor jeg ser ut som en zombie er jeg usikker på.

Er dette noen andre opplever, evt. er det normalt?

Mvh.

Robin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det kan også være kronisk mangel på salt. Jeg sliter litt med det samme, på grunn av en kombinasjon av lavt blodtrykk, høy puls og lite salt...

Takker så meget Lars, får se om jeg ikke får proppa i meg noe salt. Pleier du å være sånn generelt, eller det som vanligst etter en hardt treningsøkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget Lars, får se om jeg ikke får proppa i meg noe salt. Pleier du å være sånn generelt, eller det som vanligst etter en hardt treningsøkt?

Jo hardere, jo verre. Jeg liker å ha korte pauser og løfte mest mulig, så blodtrykket mitt faller ganske bra. Når pulsen kommer opp i 150 med lavt blodtrykk blir jo ikke ting noe bedre :p Men når jeg er flink til å få i meg et par gram salt ekstra om dagen, så blir det bedre.

Vi har vel alle blitt fortalt hvor farlig salt er for oss, men med tanke på at vi er 80% saltvann eller noe i den duren sier det seg selv at vi trenger litt salt for å fungere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik...eksen min jobbet med geriatrikere på dødsleiet. Hun ble bekymret for meg før jeg begynte med salt, for jeg så ut akkurat som en av gamlingene en times tid før de tok kvelden. Men akkurat den dagen var det ekstra ille også *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strengt tatt så høres det du opplever egentlig såpass dramatisk ut at du egentlig ikke burde få andre råd enn å oppsøke lege, men beskrivelsen av hvordan du føler deg stemmer på en prikk med det mange andre beskriver som symptomer på bl.a Jack3D .

Om du er av typen som ikke tar turen til legen med engang, så forsøk en økt uten preworkout, om du opplever det samme ring og bestill time. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt klart pga Jack3D, jeg opplever alt det samme, og jeg bruker bare Jack3D som tilskudd. Jeg merket aldri noe før, men merker det bare de dagene jeg bruker Jack3D, i perioder hvor jeg har brukt mye Jack3D så merker jeg det litt dager jeg ikke tar produktet heller. Blir svimmel, blek i ansiktet og føler meg rett og slett rar. Kan også sier at jeg tar 3 scoops av jacken da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...