Gå til innhold

Er du flink til å åpne hjertet ditt?

miaheart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om jeg er i hjørnet for litt filosofiske feelgood videoer som ikke er super-amerikansk "self-help" opplegg, og ikke er ment for å være det, tyr jeg til filosofen Alan Watts:

“You are a function of what the whole universe is doing in the same way that a wave is a function of what the whole ocean is doing.”

http://www.youtube.com/watch?v=0a7IGDIwqpU

“You are an aperture through which the universe is looking at and exploring itself.”

“I have realized that the past and future are real illusions, that they exist in the present, which is what there is and all there is.”

“Through our eyes, the universe is perceiving itself. Through our ears, the universe is listening to its harmonies. We are the witnesses through which the universe becomes conscious of its glory, of its magnificence.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...