Gå til innhold

13 kilo magefett på kun 5 uker?! SERR?


Anbefalte innlegg

Ok, jeg satt nylig å leste en artikkel om "renseprodukter" og kom tilfeldigivs inn på den linken her;

http://www.bodybladetrack.com/c/NgO4ipvDIjM/?id=27366938

Hvor det står;

Mine resultater

Uke en

Etter én uke på dietten, der jeg brukte begge produktene, var jeg overrasket over de dramatiske resultatene. Energinivået mitt hadde økt, og jeg var ikke en gang sulten – en åpenbar bieffekt av Might Raspberry Ketone, som hemmer sultfølelsen.

ærligt talt følte jeg meg helt fantastisk.

Jeg trengte ikke endre noe av den daglige rutinen. Dag 7 gikk jeg på vekten og kunne ikke tro det. Jeg hadde tatt av 4 kg. Men jeg var fremdeles ikke overbevist fordi de sier at du kan miste mye vann i begynnelsen av slankekurer. Dermed ville jeg vente å se resultatene i de kommende ukene. Men dette var jo positivt! Jeg veide nå under 63 kilo for første gang på flere år!

Uke to

Etter to uker etter å ha brukt begge tilskuddene, begynte jeg uken med mer energy og sover bedre enn før. Jeg våknet ikke lengre om natten, men kroppen min slappet bedre av enn før (kanskje fordi jeg mistet de ekstra kiloene). Pluss, jeg tok av 3 kg til som gir meg et totalt vekttap på 7 kg etter kun to uker.

Jeg må innrømme at jeg begynner å tro at denne kuren er mer en gimmick enn noe annet.

Uke 3

Etter tre uker forsvant all tvil! Jeg har gått ned 2 bukser størrelser etter at jeg tok av nesten 3 kg til. Og jeg har masse energi. Ganske ofte etter tre uker på dietten forsvinner pågangsmotet, men med Avansert Might Raspberry Ketone og Solpriahar ikke energen forsvunnet, faktisk så holdes energinivået nokså stabilt gjennom dagen. Jeg trenger ikke lenger den luren rundt kl. 15 på ettermiddagen! Og jeg merker at magen min fordøyer mat mye bedre enn før. Jeg er ikke oppblåst eller har luft i magen etter jeg spiser!

Uke 4

Etter den fjerde uken var det endelige resultatet sjokkerende! Jeg hadde tatt av nesten 12 kg siden jeg begynte å ta Avansert Might Raspberry Ketone og kolon-renskekuren! All her i Helsenyheter angrer skikkelig på at de ikke meldte seg frivillig til denne undersøkelsen. Ved å bruke Avansert Might Raspberry Ketone og Solpria tok jeg av enda et kilo i uke 4. For å være ærlig trodde jeg ikke at jeg kunne ta av mer. Jeg kommer definitivt til å fortsette å bruke Avansert Might Raspberry Ketone etter dette fordi det inneholder så mange antioksidanter og vitaminer at huden min er bare blitt utrolig.

Jeg kunne ikke være mer fornøyd med resultatet.

Jeg tok av nesten 12 kilo på 4 uker, uten noen spesiell slankekur eller intens trening

EHHH; HVA POKKER? :S Dette må jo være noe tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en på jobben som synst dette var så interressant :) tenk å kunne sitte hjemme og bare "miste" fett å få muskelmasse hæ ;) fantastisk :)

Når eg søkte meg rundt på store Google fikk eg opp 5-6 forskjellige artikler, på forskjellig språk, med akkurat samme innhold.. Mer eller mindre direkte oversatt :p "var negativ til dette men så feil tok jeg" fettet rant vekk osv :p så dette er nok så mye humbug som du får det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så raske med å avfeie dette. Det er tross alt en "spesielle rapporten"!

Hvis dere scroller ned til kommentarfeltet og leser de norske kommentarene skrevet av Michael, Michelle, Cara, Michael, John, John, Jordan, Rhia, Stephen, Lillian og Davis, så ser dere at samtlige har positive erfaringer! Disse elleve kommentarene er for øvrig kommentar 1-20 av 47.

END OF SPECIAL REPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare tull. Som jeg skrev i en annen tråd her tidligere: Det finnes ingen studier på mennesker som viser til den påståtte effekten. Ser man på molekylærstruktur er det heller ingenting som typer på at RK skal ha noe av samme effekten som efedrin.

Mye av kommentarene i kommentarfeltet er også oversatt i google. Det er derfor en mann der har gått ned x antall kjolestørrelse ( dress sizes ) :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...