Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan kan noen si at denne tightsen ikke er gjennomsiktig?? :p Haha.. kanskje ikke alle som har omkretsen på stumpen min da.. meeen, prøvde den igjen i dag for å dobbeltsjekke om den var så gjennomsiktig som jeg trodde.. haha.. ser hele trusa mi bare jeg står rett opp og ned jo :cry: JEG HAR SÅ LYST PÅ.. men kan jo ikke når den er sånn som det der.. ( kom ikke like godt fram på bildet tro det eller ei )[ATTACH=full]122196[/ATTACH]

Gjennomsiktig? Er det ikke bare lys som reflekterer?

Jeg har aldri opplevd at 2xu'en min er gjennomsiktig.. Min er snart 2år gammel og like fin - slitt av logoen foran pga markløft, men gjennomsiktig - neh

Her står jeg ikke akkurat i garderobelys som deg, så jeg tror nok det bare er skinn fra lyset altså :)

[ATTACH]122251[/ATTACH]

post-154-1444095964132_thumb.jpg

Fortsetter under...

Jeg har aldri opplevd at 2xu'en min er gjennomsiktig.. Min er snart 2år gammel og like fin - slitt av logoen foran pga markløft, men gjennomsiktig - neh

Her står jeg ikke akkurat i garderobelys som deg, så jeg tror nok det bare er skinn fra lyset altså :)

[ATTACH]122251[/ATTACH]

Eller kanskje Eliza's en fake??? :wideyed:

[ATTACH]122251[/ATTACH]

Nei nei, ikke noe gjenskinn fra lysene, det så myye værre ut i virkeligheten, man kunne se at trusa mi var lys rosa .. no kidding.( og det bare ved å stå rett opp og ned) OG her har jeg gått opp en størrelse også ( prøvde på xxl så tviler på at tightsen var fake :p )

Har du kanskje thermal versjonen? For den er jo litt tykkere, og kanskje ikke like gjennomsiktig.

Men så har jeg som sagt ikke verdens minstre rumpestump så kan jo være jeg bare er litt for tjubby for dette merket :p

Nei nei, ikke noe gjenskinn fra lysene, det så myye værre ut i virkeligheten, man kunne se at trusa mi var lys rosa .. no kidding.( og det bare ved å stå rett opp og ned) OG her har jeg gått opp en størrelse også ( prøvde på xxl så tviler på at tightsen var fake :p )

Har du kanskje thermal versjonen? For den er jo litt tykkere, og kanskje ikke like gjennomsiktig.

Men så har jeg som sagt ikke verdens minstre rumpestump så kan jo være jeg bare er litt for tjubby for dette merket :p

Pøh! Ikke tjubby! :lol: Går det ikke an å bare ha på seg svart boxer/hipster eller vanlig truse under? :) Btw: Kari Traa sine er mine favoritter!

Pøh! Ikke tjubby! :lol: Går det ikke an å bare ha på seg svart boxer/hipster eller vanlig truse under? :) Btw: Kari Traa sine er mine favoritter!

Joda for all del, trener i hipstere fra før av. men om man kan se den så godt igjennom så kunne jeg jo like gjerne gått uten :p

Like greit å velge et annet merke da :) Reebok sin prøvde jeg og, og den var helt super :D

Annonse

Jeg har elite compression dame i strl L - men aldri opplevd (eller tenkt på/brydd meg om) at den er gjennomsiktig. If case so, så heldige er de som legger merke til det da, ellerno ;)

For noen måneder siden bestilte jeg tights fra Kari Traa. Jeg fant en beskrivelse av dem og link til hvor man kan kjøpe dem på nett her: http://www.moteland.com/sport/kari-traa-butterfly/. Det var heldig jeg kjøpte to - for siden den gang har jeg ikke orket å bruke noen av de gamle tightsene i skapet :blush: De er KJEMPEGODE og så fjerner de svettelukt av seg selv:) (jeg vasker dem noen ganger, altså..)

For noen måneder siden bestilte jeg tights fra Kari Traa. Jeg fant en beskrivelse av dem og link til hvor man kan kjøpe dem på nett her: http://www.moteland.com/sport/kari-traa-butterfly/. Det var heldig jeg kjøpte to - for siden den gang har jeg ikke orket å bruke noen av de gamle tightsene i skapet :blush: De er KJEMPEGODE og så fjerner de svettelukt av seg selv:) (jeg vasker dem noen ganger, altså..)

Jeg syns de er gjennomsiktige og sagger, ikke gjør noe som helst for støtte eller utseende heller.. Brukte den jeg har som superundertøy i ridebukser, siden det er glatt stoff. Og har ikke opplevd at den fjerner svettelukt av seg selv, høres rart ut. o_O

Min erfaring i hvert fall, men det har hørt om andre som liker de. :)

• 4 uker senere...

har jo funnet ut at mange av tightsene mine uansett hvor de er kjøpt er gjennomsiktige. Så å stå å t bøy eller mark eller ligge på benken slik med en string under passer ikke meg, men da fant jeg herlige treningsboxere fra karitraa, problem solved, for min del. å kjøpte en til boxer fra pieererobert i dag. Altså å ha en treningsbokser under gjør susen.

Annonse

Ser at butikken holder til i Sverige? Hvordan var det da du bestilte fra dem? Er det MVA og toll på klærne?

Neida, prisen du ser på nett er det du faktisk betaler. Slik jeg har skjønt det har de ingen fysisk butikk, bare et lager et, eller annet sted. Foretaket er registert i Sverige, men de sender til hele Norden, tror jeg. Uansett, jeg har bare positive erfaringer med den nettbutikken. Har kjøpt endel derfra. Varene kan komme så kjapt som dagen etterpå. Har også returnert varer uten at det har vært noe problem. Bare klistrer på returlappen,og leverer. C'est tout :)

http://www.getinspired.no/merker/casall/compression-tights-2120.html

Denne er ikke gjennomsiktig.

Tight som fan, nesten litt for heftig kompresjon. Jeg føler meg litt som en pølse. Wiener altså, ikke grill!

(med andre ord: ikke gå NED i størrelse om du bestiller).

Gjest QueenWinther
http://www.x-life.no/products/reebok-dst-legging - sykt behagelige, litt høye i livet, uten knyting og ikke gjennomsiktige! Jeg hadde gått en størrelse ned om jeg skulle bestille de, for XS er egentlig for stort for meg i disse, men passer i alt annet.. (:
http://www.x-life.no/products/reebok-dst-legging - sykt behagelige, litt høye i livet, uten knyting og ikke gjennomsiktige! Jeg hadde gått en størrelse ned om jeg skulle bestille de, for XS er egentlig for stort for meg i disse, men passer i alt annet.. :)

Jeg har denne i rød og rett og slett elsker den! Det jeg liker med denne er at den er stram nok i livet uten knyting :)

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...