Gå til innhold

Egonsalat


Theaa

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg bare lurer kjap på hva de ulike salatene på Egon inneholder av kcal,fett osv? Viss noen av dere vet det!

Er ok å ha en liten pekepinne på hva jeg får i meg når jeg spiser ute. Har søkt google opp og ned etter svar men endte desverre ikke opp med noe.:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan sende de en mail!

Hehe, nei jeg spiser ikke der så veldig ofte, men syns det er ok å vite :)

Med mindre du er pp streng diett er det virkelig ikke verdt å vite. Om du vil holde igjen på kcal er det heller avgjørende å få dressing servert ved siden slik at du selv styrer mengdene. Og se på hva salaten inneholde mtp fett.. kylling, ost, egg...noe er magrere enn andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo veldig hva som er i. Er det en plain salat med kyllingbryst er den nok veldig mager - er det en med krutonger, dressing og diverse olje kan det komme opp i mer. Om du er usikker på fettinnhold annet enn hva du ser på fatet kan du høre hvordan de tilbereder den, hva de steker kjøttet i etc..

Synes uansett ikke dette er noe du bør tenke over om du ikke spiser der hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig tenkte jeg bare det hadde vært ok/gøy å vite- ikke for å passe på hva jeg får i meg. Er fult klar over at de fleste måltidene man får servert på spisesteder er noe usunnere enn de man lager selv. Men jeg klarer å leve videre i uviten også :lol::LOL: Ellers takk for svar, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå ut å kos deg gløgg i hjel den ène gangen du ska ut å spise og NYE heller det du måtte ønske og som smaker himmelsk. Det er ikke den ENE gangen du går ut som ødelegger for resultatene, men hvis du spiser slik HVER dag, eller annen hver dag, da sier det seg selv at man ikke får de resultatene man vil ha. Så igjen kos deg max! og spis akkurat det du vil undet det ène måltidet. Ikke bli for hysterisk spør du meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...