Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kan noen fortelle meg hvordan jeg får link til loggboka mi under profilen som kommer opp når jeg skriver innlegg?

Får opp følgende melding når jeg tar copy/paste på linken på loggboka mi: Please enter a value that matches the required format.

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet
Hvordan får man loggboka under profilen?

Trykk på brukernavnet ditt oppe på den blå linja > personlige detaljer > Scroll ned og lim inn linken til loggboka der det står loggbok.

• 2 uker senere...
Skrevet

Done

Ang. loggbok, kan det vurderes å få en kategori om å bli sunn?

Selv føler jeg ingen av kategoriene passer meg. Ja, jeg skal ned i vekt, men det fokuserer jeg ikke på, men heller det å få sunnere vaner. Muskelvekst ja, men ikke i samme grad som mange her inne, fokuserer mer på å få en sunn kropp.

Laget en som heter Livsstil. Si ifra om noen har et bedre navn på den. Følte Helse ga litt assosiasjoner til at man hadde problemer med helsa :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...