Gå til innhold

Hvordan ta bra formbilder?


Asster

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja - om en står rett opp og ned i greit opplyst rom og selutløser får en jo helt ærlige bilder, men om du ønsker å få frem dine beste sider kan en står litt foran speilet og posere - er man flink kan man bruke selvutløser her men jeg liker best å ta bilde i speil da jeg vet hvordan det blir seendes ut så jeg slipper ta 3433894 bilder før jeg blir fornøyd :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skygge!

Typisk baderomslys kaster lysstrålene rundt omkring og de reflekteres av hvite baderomsfliser... derfor er det vanskelig å se tydelige muskler i slik belysning. Skru heller av alt lyset på badet og sett opp en enkel lyskilde. Så kan du styre den slik du vil og få sånne bilder som jeg har på profilbildet mitt. Eneste lyskilden brukt der er mobiltelefonblitzen.

<-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Downlightning!

Om lyskilden er ovenfor deg, vil du få frem separasjoner og markeringer :) Du får for eksempel skygge mellom magerutene, noe som fremhever det positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir jo sick stress, siden de fleste lamper er festa i gulvet liksom :eek: :rofl:

Om du er i et mørkt rom, og setter på EN lampe, stiller deg under, så ser du mye bedre ut enn hvis lyset kommer fra alle kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...