Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har gått opp 5 kg på 2 1/2 uke. Føles godt, da mitt mål faktisk er å gå opp i vekt, men lurer på om det går for fort? Følger Aksel Hennies diett og treningsprogrammet hans Tydeus, med noen få modifikasjoner på dietten. Jeg er fattig student uten fast jobb, så kan f.eks. ikke kjøpe biff hver uke.

Veier nå 66 kg med en høyde på 166 cm. Er gutt på 24 år. Ønsker i første omgang å gå opp til ca 70 kg. Det merkelige er at jeg er usedvanlig sulten for tiden. Blir veldig fort sulten, noe som jo er positivt når målet er å øke i vekt. Kan kanskje ha noe med at jeg trener 5 ganger i uka. Aldri kjørt slik 5-splitt.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24817-opp-5-kg-p%C3%A5-2-12-uke-for-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis mye mat og tren tungt. IKKE følg programmet til Aksel Hennie.

Du glemte å sette på "fordi det er Aksel Hennie som har brukt det". Hjelpe meg så mye jantelov han får mot seg her i Norge. Fitnessbloggen er tydeligvis for folk som IKKE vil ha resultater.

Du vil nok merke at kroppen stabiliserer seg fort, men når man øker treningsmengden + matinntaket vil man ofte bli mer sulten og spise mer, i tillegg til at kroppen lagrer litt ekstra vann osv, så ikke bekymre deg;) Og om du fortsetter å gå opp veldig fort, så er det jo bare å justere ned maten:)

Supert at du jobber mot målet ditt, stå på!:-)

Annonse

Du glemte å sette på "fordi det er Aksel Hennie som har brukt det". Hjelpe meg så mye jantelov han får mot seg her i Norge. Fitnessbloggen er tydeligvis for folk som IKKE vil ha resultater.

Tror, uten å vite hva Valan tenker, at poenget er mer i duren at programmet i seg selv er å finne opp hjulet på nytt, slik alle slike program har en tendens til å gjøre.