Gå til innhold

Kjøkkenmaskiner og utstyr. Hva liker dere?


Anbefalte innlegg

Jeg drømmer om en kenwood med alt tilbehør. Fantaserer om at jeg da blir glad i å lage mat og alt skal gå så lekende lett da.

Ellers tror jeg at jeg hadde kapitulert uten stavmikseren min. Rive og kutteskivene på food professoren gjør også livet mitt betydelig enklere, og bidrar til at jeg får i meg grønnsaker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tenkte ikke engang feministisk først, tenkte "så gøy, kjøkkenet er en finfin kjappisplass" :p

Man skal ikke undervurdere å tafse på kokken. Med mer kjøkkentafsing kan det til og med hende at jeg hadde likt meg såpass godt på kjøkkenet at jeg hadde begynt å lage mer mat på egenhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser bort ifra micro, vaffeljern og det andre som er mest "kjekkt å ha", så har jeg hatt blender, men måtte pensjonere den i vår, og valgte en enklere versjon som passer mer for en enkel saus, smoothies osv, da blenderen egentlig kun har blitt brukt til det. Juicemaskin har jeg også, bruker den til juce, supper og fyldigere sauser. I går fikk jeg en etterlengta foodprocessor, så nå er det komplett:D En ting er at jeg må lage mye mat fra bunnen pga allergi, men nå kan jeg lage alt mulig selv, og nå både allergivennlig og sunnere!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...