Gå til innhold

3 måneder til jul- godte & junkstopp!!

Anbefalte innlegg

Sjøl hadde eg maks holdt ut i 2 veke. Godteri og juletid høyre i lag. Elska godteri og trykket det kan gi på trening. Men fråtsing er ingen lur ide. No skulle eg egentlig ha spara meg for denna kommentaren. Synes at dei som står over godteri i lange perioda er flinke. Ein slek tråd skal vera med på å motivera andre til å bli litt sunnare. Å kutta vekk godteri og junk er jo det første steget. Det skal og seiast at godteristopp kan ha ei ulempa. Det er når du først unna deg noko godt, for så å angra etterpå og kompansera med ekstra trening.

Okei, skal ikkje ta heilt av her. Lykke til!

Fortsetter under...

Sjøl hadde eg maks holdt ut i 2 veke. Godteri og juletid høyre i lag. Elska godteri og trykket det kan gi på trening. Men fråtsing er ingen lur ide. No skulle eg egentlig ha spara meg for denna kommentaren. Synes at dei som står over godteri i lange perioda er flinke. Ein slek tråd skal vera med på å motivera andre til å bli litt sunnare. Å kutta vekk godteri og junk er jo det første steget. Det skal og seiast at godteristopp kan ha ei ulempa. Det er når du først unna deg noko godt, for så å angra etterpå og kompansera med ekstra trening.

Okei, skal ikkje ta heilt av her. Lykke til!

Ja, men skal ikke kutte ut hele jula da... Hehe. Skrev jo tre måneder så blir nok massevis av julegodt til tre nøtter til askepott juleaften, samt at vi har julekvelden og 1 & 2 juledag :p Poenget med denne tråden var en liten challenge til meg selv som kanskje kan være med å få med flere som vil teste en liten stopp i ny og ne.

Jula er vel den perioden hvor jeg har mest gainz, ribbe og smørpotet til kvelds, delfiakake og smultringer til frokost, skyldt ned med supermelk og kaffe, så trener man resten av tiden.

Godtestopp er ikke noe for meg, lykke til til den som prøver :)

Hele desember?? ;) Tror noen har misforstått her, ingen som har sagt noe om å ikke unne seg noe i jula, men jula varer ikke hele oktober, november, desember ;)

Men takk for lykke til:)

Annonse

Jeg joiner, trenger litt motivasjon for og holde meg unna greier som gjør meg enda feitere om dagen...

en kjenner att jeg som Chiara her har samme smak og kommer til og slite VILLT med og lavære og spise KAKEMENN<3 det er satans bakverk, for damn husker ifjor da kjerringa kjøpte inn 1 pose kakemenn ja rekti, BARE!!!! 1 pose og forventet og få mer enn 1 kakemann selv :D:D

så jeg henger meg mer enn gjerne med på challengen, men hvordan skal vi fikse dette?

lage en egen tråd hvor du lister opp regler og de som har joina?

så må vi komme inn hver dag og si hvordan det har gått, noe form for kontroll må man ha ellers gåre ræv tror jeg:D

så fremst Pepsimax og da solosuper er lovlig nytelses middel, (PWO er lov?)

Jeg joiner, trenger litt motivasjon for og holde meg unna greier som gjør meg enda feitere om dagen...

en kjenner att jeg som Chiara her har samme smak og kommer til og slite VILLT med og lavære og spise KAKEMENN<3 det er satans bakverk, for damn husker ifjor da kjerringa kjøpte inn 1 pose kakemenn ja rekti, BARE!!!! 1 pose og forventet og få mer enn 1 kakemann selv :D:D

så jeg henger meg mer enn gjerne med på challengen, men hvordan skal vi fikse dette?

lage en egen tråd hvor du lister opp regler og de som har joina?

så må vi komme inn hver dag og si hvordan det har gått, noe form for kontroll må man ha ellers gåre ræv tror jeg:D

så fremst Pepsimax og da solosuper er lovlig nytelses middel, (PWO er lov?)

Velkommen ombord:)(y)

Tja, kan evt lage en egen post her igjen, med deltagere(som forhåpentligvis blir lengre og lengre), regler osv... Eller er det ønskleig med egen tråd? Tenkte kanskje det er greit å holde seg innenfor her som den ble startet...

Ukentlige oppdateringer fra alle som et minimum?

kunne jo laga en sånn tråd som bare de som er med skal svare i slik att man får "struktur" men kan sikkert bare oppdatere førsteposten her om det er mulig:p med bruker navn og da antall dager uten godis og junkfood :p

kjenner att junkfood biten kanskje blir verst iom jeg ofte dra på fisketur uten største matpakka:D må begynne og ha med matpakke nå da:) flaks fiskesesongen snart er over

fikk ikke laga frokost/lunsj idag pga forsoving til jobb, dro med meg det jeg hadde av frukt, kjenner dagen kan bli hard med ett eple som frokost, også skal 2 epler til og 2 bananer holde fokuset mitt oppe resten av dagen :D

får ta det som en frukt "detox" dag :D:D og glede seg til middag som er Fårikål :)

Annonse

fikk ikke laga frokost/lunsj idag pga forsoving til jobb, dro med meg det jeg hadde av frukt, kjenner dagen kan bli hard med ett eple som frokost, også skal 2 epler til og 2 bananer holde fokuset mitt oppe resten av dagen :D

får ta det som en frukt "detox" dag :D:D og glede seg til middag som er Fårikål :)

Uff, det hørtes ikke bra ut... Har du ikke muligheter for å kjøpe deg noe? Får håper dagen ikke er for lang da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...