Gå til innhold

Ønsker team og coach bergen!


Vsk89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tenkt på dette selv om kanskje 1-2 år, hva innebærer det egentlig å være med i ett "Team"? Dette går kanskje under kategorien "dumme spørsmål", men siden det var relevant.. :p

Du må det for å stille. De kan tilby deg coach (som gir deg treningsprogram og matplan), du går på poseringstrening, de har fellestreninger og du får den oppfølgingen du trenger opp mot konkurranse. Formsjekk osv.

Er btw også medlem i LiveFit og kan anbefale de :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må det for å stille. De kan tilby deg coach (som gir deg treningsprogram og matplan), du går på poseringstrening, de har fellestreninger og du får den oppfølgingen du trenger opp mot konkurranse. Formsjekk osv.

Er btw også medlem i LiveFit og kan anbefale de :)

Ja, men må man konkurrere i løpet av kort tid (ett år f.eks) for å være med, eller kan man bare være med på gøy? Sånn i prinsippet og praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men må man konkurrere i løpet av kort tid (ett år f.eks) for å være med, eller kan man bare være med på gøy? Sånn i prinsippet og praksis.

Nei, jeg har jo ombestemt meg hva angår å konkurrere, men jeg får fortsatt være med på fellestreninger osv. Har jo kanskje lyst en gang i fremtiden, men aner ikke når, så.. :) Du kan nok bare melde deg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva det koster å være med i ett team? Jeg vurdere å gå til konkurranse neste høst så jeg trenger det virkeligt!:)

Tror det koster 400 eller 600 eller 800 i LiveFit pr år (det var det jeg betalte hvertfall). 1250 kr for 4 uker med coach tror jeg.

Så må du jo ha en del greier til konkurransen når det nærmer seg (bikini, sko, farge, hår, negler, sminke, reise, etc etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Kanskje noen er interessert i å trene sammen? Motivasjon, støtte og spotting, deling av erfaring, sosialt og litt kjekkere å trene. Selv trener jeg på Sats vestkanten og Lars Hilles Gate. Men er åpen for å bytte senter om noen vil trene sammen! :D

jeg ønsker også noen å trene sammen med, men jeg bor og trener på Askøy. Trener mye på kveld etter kl 20, evnt tidlig morgen og ellers mye i helgene så spørs om det er så lett å finne noen som gjør det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...