Vsk89 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg er på utkikk etter ett team og Coach i Bergen område, jeg drømmer om bikini Fitness til neste år! Er ett godt stykke unna enda, men motivasjonen er i full gir! Noen som har noen gode tips? beatea 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stining Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Lurer litt på det jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlotte2 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Sjekk sidene til nkf. Der har de full oversikt over alle teamene i Norge. http://nkf-ifbb.no/klubber.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vdkd Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 I Bergen er det to klubber som jeg vet om, Team LiveFit og Team Bodytech. Er selv med i LiveFit og trives veldig godt der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Har tenkt på dette selv om kanskje 1-2 år, hva innebærer det egentlig å være med i ett "Team"? Dette går kanskje under kategorien "dumme spørsmål", men siden det var relevant.. Stining 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Har tenkt på dette selv om kanskje 1-2 år, hva innebærer det egentlig å være med i ett "Team"? Dette går kanskje under kategorien "dumme spørsmål", men siden det var relevant.. Du må det for å stille. De kan tilby deg coach (som gir deg treningsprogram og matplan), du går på poseringstrening, de har fellestreninger og du får den oppfølgingen du trenger opp mot konkurranse. Formsjekk osv. Er btw også medlem i LiveFit og kan anbefale de :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Du må det for å stille. De kan tilby deg coach (som gir deg treningsprogram og matplan), du går på poseringstrening, de har fellestreninger og du får den oppfølgingen du trenger opp mot konkurranse. Formsjekk osv. Er btw også medlem i LiveFit og kan anbefale de Ja, men må man konkurrere i løpet av kort tid (ett år f.eks) for å være med, eller kan man bare være med på gøy? Sånn i prinsippet og praksis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Ja, men må man konkurrere i løpet av kort tid (ett år f.eks) for å være med, eller kan man bare være med på gøy? Sånn i prinsippet og praksis. Nei, jeg har jo ombestemt meg hva angår å konkurrere, men jeg får fortsatt være med på fellestreninger osv. Har jo kanskje lyst en gang i fremtiden, men aner ikke når, så.. Du kan nok bare melde deg inn. AuroraMarie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vsk89 Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Kan jeg spørre hva det koster å være med i ett team? Jeg vurdere å gå til konkurranse neste høst så jeg trenger det virkeligt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kan jeg spørre hva det koster å være med i ett team? Jeg vurdere å gå til konkurranse neste høst så jeg trenger det virkeligt! Tror det koster 400 eller 600 eller 800 i LiveFit pr år (det var det jeg betalte hvertfall). 1250 kr for 4 uker med coach tror jeg. Så må du jo ha en del greier til konkurransen når det nærmer seg (bikini, sko, farge, hår, negler, sminke, reise, etc etc) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vsk89 Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Det var da ikke så hakkane gale;) Takk ska du ha! wombat 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatea Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Noen som vet om en god coach i Bergen? Er ikke så kjempeinteressert i å være med i team.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilblisterk Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har hørt mye bra om Ida Markussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stining Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Kanskje noen er interessert i å trene sammen? Motivasjon, støtte og spotting, deling av erfaring, sosialt og litt kjekkere å trene. Selv trener jeg på Sats vestkanten og Lars Hilles Gate. Men er åpen for å bytte senter om noen vil trene sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilblisterk Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Kanskje noen er interessert i å trene sammen? Motivasjon, støtte og spotting, deling av erfaring, sosialt og litt kjekkere å trene. Selv trener jeg på Sats vestkanten og Lars Hilles Gate. Men er åpen for å bytte senter om noen vil trene sammen! jeg ønsker også noen å trene sammen med, men jeg bor og trener på Askøy. Trener mye på kveld etter kl 20, evnt tidlig morgen og ellers mye i helgene så spørs om det er så lett å finne noen som gjør det samme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crave_it Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 jeg ønsker også å trene sammen med noen. Jeg vet av tidligere erfaring at jeg jobber bedre under press. Jeg trener på Elixia Kokstad =) Jeg trener man,ons, og fre etter 1500. Evt lørdager når som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.