Gå til innhold

Vsk89

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Vsk89

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 08. des. 1989

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://www.vst89.blogg.no
  1. Jeg er snart 24 år gammel, 171 cm høy og veier 64 kg. Jeg spiser ca. 1800 kalorier om dagen med sunne reine mat produkter (prøver iallefall). Jeg spiser som regel havregryn frokost og kvelds (noe som jeg elsker!), varm lunsj som oftest kylling eller torsk med avokado. Sunne middager. Jeg er en ganske sulten person så spiser hver 2-3 time så har to-tre små mellom måltider imellom, som feks frukt, skyr, lompe, proteinshake. Tar også omega3, bcaa og en ekstra proteinshake + to riskaker etter styrketrenings øktene. Drømmen er å stå bikini fitness neste høst men sliter litt med rygg, bekken
  2. Det er jo helt utroligt at det kan være så stor forskjell bare på tre dager, det sier jo bare sitt.. Takk for tilbakemeldingene;)
  3. Jeg har tatt en tanita test i dag, og bare lurer på om det er noen som har litt god peiling på dette? Forstod meg på litt og har klart å lest meg til litt men var litt overrasket over at jeg hadde så lite muskelmasse når jeg føler at jeg har trent hardt og spist riktigt! Fettprosenten: 25,3%- var på 40% Fat mass: 16.2 kg FFM: 48 kg TBW 35.1 kg Hva betyr dette? Right leg Fat: 31.7% Fat mass: 3.7 kg FFM: 7,9 kg Muscle mass: 7,4 kg Left leg Fat: 32.3% Fat mass: 3,6 kg FFM: 7.6 kg Muscle mass: 7.2 Right arm Fat: 21.9% Fatt mass: 0.7 kg FFM: 2.4 kg Muscle mass: 2.
  4. 1 egg 2 eggehviter 1ts bakepulver 1 skjee Bakepro 2ts sukrin melis 1 rør vanilje stevia 15ml proteinpulver (jorbær valgte jeg) 3ss mager kesam 100g havregryn 1 dl ekstra lettmelk bland alt sammen, la det stå å svele i noen minutter og stek:) Etterpå har jeg lett jordbær syltetøy imellom på 3 stk, strør litt sukrin melis og frosne, knuste bringebær på toppen, kanon godt!!
  5. Gelè: Gelatinplater (følg bruksanvisningen på pakken) 1/3 Fun saft (vi brukte jordbær/rabarbra) 2/3 Vann Når du har gjort slik som det står på pakken bland saften blandingen i og sett i kjøleskapet i 2-3 timer. Spørs hvor mye du vil Gelè du vil lage, vi lagde ikke så veldig mye så vi brukte på 4 plater gelatin. Vaniljesaus: 2dl ekstra lett melk 1 ss sukrin melis Noen dråper vaniljeessens (beste er 1/2 vaniljestang, men det hadde vi ikke!) 1 eggeplomme 1 toppet ts meizena mel, dette blandes med 1ts kaldt vann. Ønsker du mer saus dobbler du bare op
  6. Jeg har lyst å stille høsten 2014:) Er ett godt stykke unna enda men motivasjonen er på topp iallefall no når nm er!
  7. Jeg sliter litt med rygg og bekken så er derfor jeg ikke har baseøvelser som markløft og benkpress for det klarer jeg ikke...
  8. Det var da ikke så hakkane gale;) Takk ska du ha!
  9. Jeg trener for muskelvekst og fett forbrenning, trener 5-6 dager i uken. Herav minimum 3 dager styrketrening. Dag 1 og 3 trener jeg: Oppvarming 1000m roing Dips maskin Flyes Chins maskin Nedtrekk rygg Dumbelrow Bicepscurl stang Hammercurl Mageøvelser +øving på å klare egne dips og pullups/chins Dag 2 og 4: Oppvarming 10 min elipsemaskin Knebøy Utfall Glutekick Skuldre manualer Kabeltrekk skuldre Sittende roing Triceps nedtrekk kabel Triceps extention kabel Mageøvelser Slyngeøvelser rygg Jeg prøver å ta mest mulig vekt på men slik at jeg klarer min 8 ganger. De
  10. Kan jeg spørre hva det koster å være med i ett team? Jeg vurdere å gå til konkurranse neste høst så jeg trenger det virkeligt!
  11. Jeg var rett innom etsy.com og snek, der hadde de mangen flotte til forskjellige priser;)
  12. Jeg er på utkikk etter ett team og Coach i Bergen område, jeg drømmer om bikini Fitness til neste år! Er ett godt stykke unna enda, men motivasjonen er i full gir! Noen som har noen gode tips?
×
×
  • Opprett ny...