Gå til innhold

Trenings- og kostholds app'r?


AngryJess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Hmmm...Lasta ned den shape up appen nå - så får vi se om det kan få øynene opp for hva jeg putter i kjeften:censored: Eneste som går i dundas med den er at jeg får ikke lagt inn hjemmebakst da...

hvis du oppgraderer kan du legge inn så mye du vil av egne retter og oppskrifter! veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myfitnesspal har vært mitt go-to-verktøy. Men siden jeg periodisk faster, har jeg satt opp appen etter vedlikeholdsnivå på kaloriinntaket, og dermed hatt god kontroll på ukentlig gjennomsnitt (på mobilappen vel å merke, dette er ikke synlig på nettet av en eller annen grunn).

Anbefales!

Jeg har aldri logget trening der; det er bortimot meningsløst å logge trening og forsøke å holde styr på kaloriforbruket/inntaket fordi det ikke er mulig å få det korrekt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...