Gå til innhold

Opp 10kg på 4 uker! Mulig?!


MichelleA

Anbefalte innlegg

Har vært utrolig slapp på treningsfronten de siste 3-4 ukene.. Men ikke nok med det, jeg har også skeiet noe helt vanvittig ut med maten, og kostholdet har vel mildt sagt vært helt elendig. Føler meg oppblåst, og kjenner selvfølgelig at klærne krymper (*kremt*) ... Men hadde virkelig ikke trodd at det skulle vært mulig når jeg gikk på vekta og så 10kg mer enn sist. Hååper noe av dette er vann, eller noe annet, haha.. Men så bare lurer jeg, hvor fort kan jeg forvente å bli kvitt disse kiloene nå som jeg er tilbake til gamle gode vaner igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Når jeg var helt utbrent og ekstremt nære spiseforstyrrelser, gikk jeg først ned 10 kg på 3-4 uker og mistet så og si alt av muskelmasse for å så gå opp 12 kilo igjen på omtrent 3 uker. Så ja, det er mulig å gå opp så mye. Ser ikke for meg at alt dette er fett. Det er nok lettere å gå opp hvis du har ligget lavt på kaloriene, enn hvis du har spiste normalt for så å bare legge til litt ekstra. Jeg lå på rundt 500 kalorier om dagen, før jeg senere sluttet å telle kalorier og spiste ALT det jeg ville.. Det var grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10kg opp (eller 7 som det viste seg å være) er fullt mulig på 4 uker, obviously. Men 10kg fett vil være lite sannsynlig da dette vil kreve ca 75-80 000kcal i overskudd på ~28 dager, altså et daglig overskudd på opptil 2900 kcal. Det er heavy shit å få i seg :p

Er nok som nevnt over her en kombinasjon av mange faktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...