Gå til innhold

Massivt energidropp på ettermiddagen - Kostholdsfail?


Kawaii

Anbefalte innlegg

Egentli så tror jeg at du må innfinne deg med dette til du har tatt egoe i betraktning på nytt, for det som skjer er på en måte en reaksjon på for lite næring ,men du motargumenterer på bakgrunn av et mindreverdighetskomplex som har en sammenheng med din fortolkning av noe i fortida, tatt i betraktning så vil måtte få en ny forståelse for dette, Men du må på en måte se sammenhengen i det for å forstå energi tapet, så da er det som følger, mer energi mindre problemer , men du vil ha en negativitet mot dette på bakgrunn av en tanke som i underbevistheten melder seg, det som vidre skjer da e at kroppen din kjem t å avreager med gi dæ ein følelse av energi tap, Men du kain unngå det vis du forstår hva tanken kommer av, Intuitive forslag kan gis. Men vill helst gi deg det personlig siden det er å betrakte som personlig.

+1? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentli så tror jeg at du må innfinne deg med dette til du har tatt egoe i betraktning på nytt, for det som skjer er på en måte en reaksjon på for lite næring ,men du motargumenterer på bakgrunn av et mindreverdighetskomplex som har en sammenheng med din fortolkning av noe i fortida, tatt i betraktning så vil måtte få en ny forståelse for dette, Men du må på en måte se sammenhengen i det for å forstå energi tapet, så da er det som følger, mer energi mindre problemer , men du vil ha en negativitet mot dette på bakgrunn av en tanke som i underbevistheten melder seg, det som vidre skjer da e at kroppen din kjem t å avreager med gi dæ ein følelse av energi tap, Men du kain unngå det vis du forstår hva tanken kommer av, Intuitive forslag kan gis. Men vill helst gi deg det personlig siden det er å betrakte som personlig.

Jeg må innrømme at jeg falt litt av her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo på en måte komisk da, men det er øye som ser,for uspepesifiser har du nokk et litt merkelig forhold til det jeg sier siden oppriktighet er betraktelig reduser på bakgrunn av noe. Men det kan vere positivt det, da får du jo noe komisk ut av det:) Men likevel har jeg den meningen om det. Konkret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er jo på en måte komisk da, men det er øye som ser,for uspepesifiser har du nokk et litt merkelig forhold til det jeg sier siden oppriktighet er betraktelig reduser på bakgrunn av noe. Men det kan vere positivt det, da får du jo noe komisk ut av det:) Men likevel har jeg den meningen om det. Konkret.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo på en måte komisk da, men det er øye som ser,for uspepesifiser har du nokk et litt merkelig forhold til det jeg sier siden oppriktighet er betraktelig reduser på bakgrunn av noe. Men det kan vere positivt det, da får du jo noe komisk ut av det:) Men likevel har jeg den meningen om det. Konkret.

Under hensyntagen til en kommunikativ innovasjon revitaliseres synergieffekten på tvers av den uspesifiserte oppriktigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å legge til et ''pre -workout'' måltid der du egentlig spiser middag, eller da rett før du skal trene (som gir energi, jeg opplever ofte verre treningsøkter med mye mat i magen)

Da vil også en god middag etterpå være godt tatt imot da du antageligvis er knallsulten etter økten, og maten vil hjelpe bygge opp musklene du har brutt ned!

De som spiser etter periodisk faste trener ofte før første måltid, og opplever at energien er bedre enn om man skulle hatt et måltid før. Jeg for min del er alltid stup-trøtt og tung i kroppen etter å ha spist, så det at du spiser dagens største måltid rett før du skal trene kan ha noe å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ha lest alle komentarene kan eg se at du spiser for lite! Dermed lite trykk på treningen!

For en man som deg burde du ligge på minst 2600kcal de dagene du trener, helst mer...spørs hvor hardt du trener.

Mitt råd er å kutte ned på fett (spis sunn fett, olivenolje, avocado osv)

Opp med karbohydratene, og moderat med fett.

på diett så ville eg anbefalt deg å ligge på 50-60gr fett = 500kcal

250gr proten 1000kcal

300gr karb 1200kcal

Tilsammen 2700kcal så vil du beholde trykk til å kunne trene. Få i deg 150-200 karbohydrater før trening i løpet av dagen, få i deg resten etter trening ;) Ta max en shake om dagen, og spis resten fra MAT.

Du kan heller justere fette opp de dagene du ikke trener og kutte ned på karbohydratene! holde protein likt under diett ;) Bruk gjerne BCAA før/etter trening, og koffein tabletta som PWO! ;)

Dette funker for meg! Lite karbs lite trykk her i huset, noe som gir meg elendig følelse på treningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ut i fra hva du har skrevet (trådstarter) så fikk jeg et lite inntrykk av at du ikke er så veldig nøye på kostholdet, men et av målene dine var redusert fettprosent, samt bedre trykk på trening.

Jeg har aldri vært noe fan av dietter og slikt, men må inrømme at lavkarbokosthold er noe jeg har testet ut og hatt god trivsel med. Uansett, så gikk jeg over til et kosthold preget av biorytmeprinsippene. Hvor jeg kjører sånn høvelig lavkarbofrokost, for så og øke karbs'a gradvis utover dagen. Trener som regel på ettermiddagene. Tar ofte havregrøten til kvelds :) Slik har jeg holdt det gående i ca 1 år nå og har vedlikeholdt en fettprosent på 8-10% (varierer litt av og til).

Med et slikt opplegg fikk jeg mer stabilt blodsukker, bedre kontroll på appetitten, kontroll på fettprosenten og god trykk på trening uten å tenke på kalorier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...