Gå til innhold

Leter etter alternativ til Mylog.no


mosfet

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefale et alternativ til Mylog.no? Jeg ønsker å bytte, da jeg synes Mylog er ofte nede (gjerne flere dager). Jeg er ute etter noe som er brukervennlig (trenger kun kostholdslogging) som jeg kan legge inn egne matvarer og/eller oppskrifter jeg bruker ofte. Jeg har ingen fobi mot å betale et engangsbeløp eller månedlig abonnement, men kravet for brukervennlighet er viktig.

Det ideelle ville vært en side med webtilgang og en app. Er siden norsk eller har lagt inn typiske norske matvarer er det også kjekt.

Hva bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

For å oppsummere etter mini-prøveperiode med myfitnesspal (både på PC og min WP8) så er dette akkurat det jeg lette etter. Litt mye fokus på at man skal nå målene sine, og være sosial, men loggingen fungerer utmerket, og norske matvarer finnes i flust! Takk igjen, for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...