Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leter etter gode oppskrifter på lunsjer full av proteiner med lite karbohydrater.

Prøver å gå litt ned i fettprosent og samtidig gjerne opp i muskelmasse. Til nå går det veldig bra, spiser fra før av utrolig lite sjokolade, det er kuttet helt ut nå, samme med annet usunt snacks som potetgull osv. Da tar jeg meg heller en riskake eller litt lite eller usaltet popcorn/nøtter :)

Spiser blant annet mye skyr, nøtter og kylling. Litt lei av å gå på butikken hver dag på jobb for å kjøpe, så veldig greit om noen også har noe som kan lages og fryses?

Peis på! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23564-gode-proteinrike-lunsjer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tunfiskwok

------------------------

I wokpanna:

Squash

Paprika

sopp

rødløk

brokkoli

- Når grønnsakene er passe stekt, skru av varmen og tilfør:

1. boks tunfisk ( i vann)

1. tomat

100g kidney bønner

Ruccola

litt soya saus

50-100g cottage cheese.

- Smell hele greia i en plastboks, putt i kjøleskapet, så har du digg lunsj i morgen. Tar under 15 min.

Kyllingwraps der wrapsene er laget på egg :D Veldig godt :)

Åh, så mye godt! Mye som må testes. Ble veldig fristet av denne kyllingwrapsen! I dag ble det grove knekkebrød med krabbekjøtt og en skyr. Må vel slå på kreativitetsknappen og sette igang på kjøkkenet!

Annonse

Åh, så mye godt! Mye som må testes. Ble veldig fristet av denne kyllingwrapsen! I dag ble det grove knekkebrød med krabbekjøtt og en skyr. Må vel slå på kreativitetsknappen og sette igang på kjøkkenet!

Spesielt med soya og honningglasert laks og med en dæsj rømme på wrapsen ;)

Ja, uten problemer. Hvis du skal ha det i woken jeg skrev om litt lengere oppe, så kan du blande det inn til slutt når plata ikke er så varm. CC tåler varme dårlig. Hvis du bare skal ha en boks med CC i sekken, går det helt fint. Den blir ikke dårlig, men den kommer nok ikke til å være så veldig kald :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...