Andreassen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ønsker ett treningsprogram for bein?.jeg er noob. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Du trenger ikke et treningsprogram kun for bein, du trenger et fullverdig treningsprogram så du kjører gjennom hele kroppen. Hva trener du nå? Therese og LeanMachine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreassen Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Trener styrke hovedsakelig i det siste. Mangler motivasjon pga lite kunnskap om beintrening.(styrke/kondisjon) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Enten kan du skrive opp hva du trener nå og slik at det er mulig å hjelpe deg, eller så kan du starte på er helt nytt program som er gjentatt og gjentatt her på forumet http://fitnessbloggen.no/treningsprogram-for-nybegynnere/ LeanMachine og Kristin Charm 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreassen Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 sitter 90grader intill vegg,knebøy med og uten vekter,makløft.sykler litt også. ønsker litt mer masse på beina og kondis. Jeg driver kun med hjemmetrening. ønsker tips for hjemmetrening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selters Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Spurt i oppoverbakke. Gå ned igjen. 4x10-15 sekunder. Andreassen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LifeGoesOn Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvor mye tar du i markløft og knebøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvor mye tar du i markløft og knebøy? Aaand the answere is: sitter 90grader intill vegg,knebøy med og uten vekter,makløft.sykler litt også. ønsker litt mer masse på beina og kondis. Jeg driver kun med hjemmetrening. ønsker tips for hjemmetrening? Hjemmetrening: Knebøy/goblet squat med sekk/noe du løfter Utfall med vekt... Nordic hamstring eller hva den heter Ellers: Bruk "øvelse" oversikten til fitnessbloggen og improviser! Andreassen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Gå tur i skogen med sekk på ryggen og masse skrot oppi sekken, eller gå tur med bildekk på slep. Nansenmode; gå tur i bratt skog med tre bildekk på slep. Andreassen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreassen Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Oki.markløft tar jeg det jeg har av vekter,68kg(må kjøpe mer vekter for framgang )knebøy er ny for meg så der prøver jeg meg fortsatt fram.ps min vekt 60kg 167 cm høy el lav .veldig fornøyd med tips her!!takker.faktisk likte jeg alle tipsa så her blir det bare og begynne!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thombr86 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Bulgarske utfall, hip thrust, pistol squats. Der det er mulig så kan du gå fra å bruke begge beina til å bruke bare ett for å øke motstanden. Støttemuskulaturen blir også mer involvert. Andreassen og LeanMachine 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Ettbeins hip thrust Kjenner du det ikke etterpå da har du gjort noe alvorlig galt hehe Andreassen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreassen Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Bulgarske utfall, hip thrust, pistol squats. Der det er mulig så kan du gå fra å bruke begge beina til å bruke bare ett for å øke motstanden. Støttemuskulaturen blir også mer involvert.Bulgarske utfall, hip thrust, pistol squats.Hadde ik prøvd disse øvelser før i dag.nydelige øvelser som tok veldig bra!!er generelt glad i øvelser som involverer støttemusklatur!!! mange flotte tips her!!jeg er veldig takknemelig for disse øvelsene!!ønsker generelt og utvide min kunnskap,ha mange øvelser i verktøykassa og valge mellom,er det jeg ønsker.På den måten kan jeg variere fra tid annen hvis jeg blir lei,noe jeg kan bli fort. takker igjenn!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreassen Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Ettbeins hip thrust Kjenner du det ikke etterpå da har du gjort noe alvorlig galt heheden var drøy lurer på åssen det blir imårra el overimårra LeanMachine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 den var drøy lurer på åssen det blir imårra el overimårra I know hehe. Den er drøyt bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.