Lisa Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Pistasj- og cashewnøttene er røstet og saltet, men hva vil det si? Er det lagt til usunt fett eller noe? Og skal pistasjnøttene veies med skallet på om man skal telle kaloriene i dem? Siter
FitFish Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Pistasj- og cashewnøttene er røstet og saltet, men hva vil det si? Er det lagt til usunt fett eller noe? Og skal pistasjnøttene veies med skallet på om man skal telle kaloriene i dem? Sjekk innholdsfortegnelsen, der skal det stå oppført dersom de har brukt noe annet enn kun nøtter og salt. Pistasjenøttene veies uten skall om du skal telle kcal i dem Siter
dinas Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Noen som vet kaloriene i kun yoghurten nøttene er dekt med? Lena Ludvigsen 1 Siter
ielill Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Noen som vet kaloriene i kun yoghurten nøttene er dekt med? Hmm, nei, men du kan jo prøve å "skrelle" av yoghurten av f.eks en cashewnøtt, veie nøtta, og trekke fra kaloriene fra nøtta Siter
Myr Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 fitnessnoobs i et nøtteskall ^ Synan, FitFish, Linni91 og 3 andre 6 Siter
Espen Espelund Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Det er faktisk ikke lov å skrelle yoghurtnøtter her på forumet. Flakkis, HenrikWL, Aurelius og 11 andre 14 Siter
dinas Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Eneste grunn er at jeg syns det er for godt, så gjør ikke noe å spare de kaloriene jeg kan når jeg overspiser yoghurtnøtter Siter
Shenjing Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 TS; trur ikke de har lagt til mer fett, det er vel røstet som i roasted og nøtter har jo allerede mye fett så ser ikke hvorfor de ikke skulle tørr-roaste dem i stedet for å legge til olje. Les på pakka, det bør stå der. Yoghurtnøtter <3 elsker å ta en yoghurtnøtt etterfulgt av en sjokoladenøtt etterfulgt av en chillinøtt. Oh heavens, foodgasm. FatUnicorn 1 Siter
ielill Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Det er faktisk ikke lov å skrelle yoghurtnøtter her på forumet. Da beklager jeg! Siter
Lisa Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Det er faktisk 5% rapsolje i cashewnøttene deres. Glemte å sjekke pistasjen... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.