Lisa Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Pistasj- og cashewnøttene er røstet og saltet, men hva vil det si? Er det lagt til usunt fett eller noe? Og skal pistasjnøttene veies med skallet på om man skal telle kaloriene i dem? Siter
FitFish Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Pistasj- og cashewnøttene er røstet og saltet, men hva vil det si? Er det lagt til usunt fett eller noe? Og skal pistasjnøttene veies med skallet på om man skal telle kaloriene i dem? Sjekk innholdsfortegnelsen, der skal det stå oppført dersom de har brukt noe annet enn kun nøtter og salt. Pistasjenøttene veies uten skall om du skal telle kcal i dem Siter
dinas Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Noen som vet kaloriene i kun yoghurten nøttene er dekt med? Lena Ludvigsen 1 Siter
ielill Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Noen som vet kaloriene i kun yoghurten nøttene er dekt med? Hmm, nei, men du kan jo prøve å "skrelle" av yoghurten av f.eks en cashewnøtt, veie nøtta, og trekke fra kaloriene fra nøtta Siter
Myr Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 fitnessnoobs i et nøtteskall ^ FitFish, FatUnicorn, Flakkis og 3 andre 6 Siter
Espen Espelund Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Det er faktisk ikke lov å skrelle yoghurtnøtter her på forumet. Sniff, vesen, Mette M og 11 andre 14 Siter
dinas Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Eneste grunn er at jeg syns det er for godt, så gjør ikke noe å spare de kaloriene jeg kan når jeg overspiser yoghurtnøtter Siter
Shenjing Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 TS; trur ikke de har lagt til mer fett, det er vel røstet som i roasted og nøtter har jo allerede mye fett så ser ikke hvorfor de ikke skulle tørr-roaste dem i stedet for å legge til olje. Les på pakka, det bør stå der. Yoghurtnøtter <3 elsker å ta en yoghurtnøtt etterfulgt av en sjokoladenøtt etterfulgt av en chillinøtt. Oh heavens, foodgasm. FatUnicorn 1 Siter
ielill Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Det er faktisk ikke lov å skrelle yoghurtnøtter her på forumet. Da beklager jeg! Siter
Lisa Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Det er faktisk 5% rapsolje i cashewnøttene deres. Glemte å sjekke pistasjen... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.