Gå til innhold

helt skeiv bak!


Frøken Antonsen

Anbefalte innlegg

har et litt merkerlig spørsmål....

noe som irriterer meg grønn, er at den ene rumpeballen (høyreside) er et stort hakk større enn den andre..

vet liksom ikke om det er mere muskel der eller mere fett. men virker som om det er mere fett, for er også mere fett på bakside lår rett under og rundt, på samme side.

Har trent mye en liten stund, og ser forskjell på hele kroppen, men forskjellen der gjevner seg ikke ut i det hele tatt. har prøvd å kjenne etter om jeg trener mer på den ene siden, men virker like sterk på begge sider.

Hva gjør jeg får å få forskjellen vekk???

føles feil å skulle trene den ene siden mer, så trener jo bare begge likt..

hva gjør jeg? blir gal! hjep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha.. sant nok, men det er jeg ikke tøff nøk til.. ikke før jeg har et bedre etter bilde...^^

men forskjell er det! og den må vekk.. får gi det et par måneder til.

men for å forbrenne vekk fette rund lår og bakside lår, lønner det seg med cardio da, eller flere repetisjoner på de andre øvelsen jeg allerde tar..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbrenning er en systemisk prosess, altså kroppen benytter seg av fett fordelt utover hele kroppen når du er i kaloriunderskudd. Å ha et spesifikt fokus på et område vil nok ikke hjelpe sånn sett, du må nok bli i generelt bedre form for at også rumpa blir i bedre form. Den eventuelle fordelen ved å trene et spesifikt område vil komme av økt blodgjennomstrømming med mere, men vil nok ikke bli utslagsgivende.

Du har vel ikke et litt skjevt bekken/hoft? Kan være at en liten skjevhet kan gi utslag i at det ser forskjellig ut, og det kan og gi utslag i hva Stig snakker om - at den ene siden blir mer dominant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet jo at det ikke går ann å punktforbrenne.. men det blir vel kansje bedre når jeg får litt større muskler og litt lavere fettprosent :) tror ikke jeg har skejvt brkken eller hofte, men står mye på jobb, og har en fæl uvane av å lene meg ned på den ene siden.. det må vel gjøre blodgjennomstrømningen litt dårligere.. men vet ikke om det har noe å si. skal uanstt slutte med det^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke falt deg inn at denne skeivheten kanskje bare er du som ser? :)

Ene puppen min er større enn den andre (som hos de fleste), men er jo ingen som merker det ;)

vi er jo ikke lik på begge sider..(og kjenner til problemet der sel:P) andre legger sikkert ikke noe serlig merke til det.. og går jo sjelden rundt i bare trusa offentlig^^ men jeg er veldig perfeksjonist.. og det bare irriterer meg sånn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...