Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

Hmm, hva er egentlig greia med peanøttsmør? Er det noe som er "lurt" å spise om mens man forsøker å gå ned i vekt? :p Eller? Jeg trodde det var skikkelig usunt jeg. Men det er kanskje sunt, bare at det er mye kcal..? På lik linje som avokado?

(Mulig et dumt spørsmål, men jeg lurer veldig..)

Det finnes ikke usunne matvarer, bare usunne mengder. Det går fint å spise både peanøttsmør og avokado om man skal ned i vekt, så lenge du ikke får i deg mer kalorier enn du trenger for å gå ned i vekt.

Ja, det har jeg skjønt :p Jeg bare lurte på om det hadde en god effekt på et eller annet, fordi jeg har lagt merke til at det diskuteres her inne. Men det er kanskje bare fordi det smaker godt, da :)

Hmm, hva er egentlig greia med peanøttsmør? Er det noe som er "lurt" å spise om mens man forsøker å gå ned i vekt? :p Eller? Jeg trodde det var skikkelig usunt jeg. Men det er kanskje sunt, bare at det er mye kcal..? På lik linje som avokado?

(Mulig et dumt spørsmål, men jeg lurer veldig..)

Det finnes ikke usunne matvarer, bare usunne mengder. Det går fint å spise både peanøttsmør og avokado om man skal ned i vekt, så lenge du ikke får i deg mer kalorier enn du trenger for å gå ned i vekt.

Listen to this man! He speaks the truth :) Forøvrig er peanøttsmør ganske kaloritett, så det er vidundermat for oss som skal øke i vekt/styrke. Men du kan fint spise det når du skal ned i vekt, det er en bra fettkilde også! Bare ikke overdriv, det er utrolig lett med noe som rett og slett smaker ren magi på tungen :love:

• 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...