Gå til innhold

Dere med plugger og tunneler i ørene...


Jane

Anbefalte innlegg

Ja litt av en overskrift...

Helt off topic, passer sikkert inn her ;)

Kjøper mye fra Barbarella men er kjipt å måtte betale porto, og holde seg under 200 kr. Kjipt å måtte vente i en uke for å få de når jeg faktisk "MÅ HA" de før :p

Så derfor lurer jeg på om det er noen gode nettsteder man kan få kjøpt dette i Norge.

Andre gode nettsteder som selger ( har godt utvalg ) piercinger mottas også med takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.crazy-factory.com/

Her har de mye kult, men iom at det sendes fra Thailand tar det en god stund før det kommer fram ;) Men piercingene er veldig billige, de fleste er til under 100kr, samtidig som det er bra kvalitet :) Kirurgisk stål feks.

De hadde mye kult.. Må prøve å bestille noe derifra en dag :D

De hadde kun vanlige piercinger som jeg kunne se. Og ikke såå fine :p hehe... Jeg er litt kresen merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke dere som kan dette her anbefale meg hvilke jeg skal starte med (altså fra vanlige hull i ørene til hakket over)?

Har dere link til det dere vil si jeg bør starte med?

Ja, jeg vet at jeg kan dra til piercingstudio, men er en god del som sier at det egentlig ikke er behov å gjøre det hvis man starter helt forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ala noen sånne her til å strekke med :D Ikke vondt i det hele tatt syns jeg :D

Jeg hadde allerede brukt vanlige piercinger i ørene allerede. Klemte de igjennom lenge før jeg begynte med å strekke. Men jeg begynte med den som går fra 3 mm og oppover mener jeg..

Gjør det etter en lang varm dusj og ikke overdriv :D Ta det heller litt forsiktig. Og det er veldig avhengighetsskapenede. Jeg skulle bare ha 5 mm.. Endte opp med 10mm, veit ikke om jeg skal gå opp til 12mm, det er så mange kule plugger o.l som begynner på 12 mm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med noe ala dette her:

http://www.bodyjewelleryshop.com/online_store/steel_stretching_crescent_kit_16mm_5mm_4140467.cfm

?

Btw: Dumt spørsmål, men hva er egentlig størrelsen på vanlig øredobbhull? Haha:whistling:

Jeg liker ikke de der, men det er en smakssak.

Vanlig hull tatt med pistol? Er ikke de 0,6 mm? Hmm, er ikke sikker.. Veit bare at piercingnålene er 1,6 mm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noe ala dette her:

http://www.bodyjewelleryshop.com/online_store/steel_stretching_crescent_kit_16mm_5mm_4140467.cfm

?

Btw: Dumt spørsmål, men hva er egentlig størrelsen på vanlig øredobbhull? Haha:whistling:

Det var akkurat det settet der jeg begynte med. Et vanlig hull er vel på litt over 1mm kanskje? Den minste i det kitet der gikk iallefall veldig lett inn til meg. :) Og som jeg nevnte i svaret på bloggen min, så er glidemiddel et lurt triks når du skal strekke. Da glir de litt lettere inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat det settet der jeg begynte med. Et vanlig hull er vel på litt over 1mm kanskje? Den minste i det kitet der gikk iallefall veldig lett inn til meg. :) Og som jeg nevnte i svaret på bloggen min, så er glidemiddel et lurt triks når du skal strekke. Da glir de litt lettere inn ;)

Jeg begynte rett på 3 mm,men jeg hadde 1,6 mm hull fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å kjøre "safe", slik at det ikke gjør så fryktelig vondt. Jeg er litt rar. Jeg synes piercing er helt grusomt (derfor jeg kun har tatt en utenom vanlige "frisørhull" i ørene), men å sitte x antall timer for å ta tattovering går heeeelt fint:p.

Vurderer de du har brukt Andrea, jeg kan på en måte ikke gjøre noe galt da? Gjør det veldig vondt? *pingle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...