Gå til innhold

Dere med plugger og tunneler i ørene...


Jane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[ATTACH]138917[/ATTACH]

Jeg har 8mm, 4mm og 3mm :giggle: Tenker å utvide til 5mm og 4mm, men utover det ønsker jeg ikke spesielt mye større. Kunne gått opp til 10-12mm, tror jeg, men har så mange øredobber i 8mm som jeg ønsker å fortsette å kunne bruke :p Dessuten synes jeg det er finest når øreflippen ikke forandrer form.

Kan forøvrig anbefale piercedandmodified, bra utvalg, gode priser og rask shipping (y)

post-26852-1444097651903_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Har en del smykker fra et sted i camden, London - husker ikke helt hva det heter nå, men de har en nettbutikk med hisides mye fint. Passe dyrt, fordi de bruker mye stein/ordentlig treverk/bein til å lage smykkene sine, but so worth it.

Har selv 6mm i det ene øret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]138917[/ATTACH]

Jeg har 8mm, 4mm og 3mm :giggle: Tenker å utvide til 5mm og 4mm, men utover det ønsker jeg ikke spesielt mye større. Kunne gått opp til 10-12mm, tror jeg, men har så mange øredobber i 8mm som jeg ønsker å fortsette å kunne bruke :p Dessuten synes jeg det er finest når øreflippen ikke forandrer form.

Kan forøvrig anbefale piercedandmodified, bra utvalg, gode priser og rask shipping (y)

Har du prøvd å lyse med en lommelykt bak øreflippen din? Du kan liksom tilkalle batman on the move i så fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppe på 24mm på mitt største, og hadde alt fra 20-24mm i to-tre år, så tok jeg ut pluggene og lot de være i ... nå er det vel 3 år. Er tilbake på kanskje 8-10mm nå, trekker seg ikke mer sammen, men det hadde jeg ikke forventa.

Vurderer litt om jeg skal strekke opp igjen til 20mm?

Tok ut pluggene fordi jeg klipte håret guttekort og jeg fikk så store ører når håret ikke hang over :D

Til alle som skal strekke/holder på: 1mm i måneden er meeeer enn nok! Bruk akryl, glass eller metall i ørene mens du strekker de, og 1 mnd etter du har strekt ferdig kan du ha i porøse materialer som silikon, tre, bein etc. :cat:

Edit: kan forøvrig legge til at jeg også har hatt en 6mm tjukk "oksering"! Har vurdert å strekke opp en del av de andre piercingene også, men det har foreløpig blitt med tanken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...